Щодо КЕП та УЕП
Розглянули Вашу статтю “Чи може пропозиція учасника буде підписана УЕП” і виникло наступне питання:
згідно п.3 Порядку 1082 в першому абзаці перелічено, що інформація в ЕСЗ розміщуюється здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю. А в абзаці 3 цього пункту сказано: “Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи”. Тобто “лише КЕП” ПОШИРЮЄТЬСЯ на всіх. Чому ж всупереч порядку 1082 експерт допускає використання учасником УЕП, адже порядок 1082 це спеціальна норма, а постанова 1298 від 02.12.2023 не вказує на те, що можна використовувати УЕП коли спеціальна норма містить вимоги виключно щодо КЕП.
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо КЕП та УЕП. Так, дійсно Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі №1082 зокрема передбачено, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Звертаємо вашу увагу, що наведений порядок затверджено наказом Мінекономіки 11.06.2020 № 1082. Водночас під час воєнного стану публічні закупівлі регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
хочу отримать консультацію, і хотілося б найкоротші терміни
Добрий день!Підскажіть будь ласка який ДК вибрати на Е-Журнал “Радник у сфері публічних закупівель “пакет -Портал “Профі “?Чи зможете допомогти оформити обгрунтування на електроенергію зг.п13Особливостей ,якщо вийдемо в грудні на
підкажіть, договори з додатками по поточному ремонту всі оприлюднюємо в кількох форматах (пдф, з авк форматах, ворд) на прозорро, не залежно від сум, тобто і договори до 200ти.? І чи
Замовник (лікарня) який віднесена до об’єктів критичної інфраструктури, оголосив закупівлю послуг “Охоронні послуги” послуги з охорони приміщень технічними засобами. Проте, 10.12.2024 р. КМУ прийняв постанову №1405 “Про внесення змін до
Є таке питання: згідно з п. 17 Особливостей “Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.” Чи обов’язково вимагати
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.