Використання п. 8 п. 13 декілька разів

02 Вересня 2024
Ольга

Умовами укладеного договору (надалі – Договір №1) передбачено: що якщо після укладення даного договору про закупівлю у замовника виникне необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля буде зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, Замовник може здійснити закупівлю додаткового обсягу товару у того самого постачальника протягом трьох років після укладення даного договору про закупівлю, за умови, що загальна вартість такого постачання не буде перевищувати 50 відсотків ціни даного договору про закупівлю.
У разі виникнення зазначених обставин Замовник має право впродовж трьох років укласти договір з постачальником за Договором №1 новий договір у межах 50 відсотків ціни даного договору про закупівлю один раз чи таких «нових» договорів може бути декілька впродовж трьох років з умовою, що вартість таких договорів не перевищить 50 відсотків ціни Договору №1 ?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Використання п. 8 п. 13  декілька разів. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Довідка про субпідрядника
    16 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    У тендерній документації зазначена вимога для учасника: “Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати

  • Збільшення суми договору
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!У серпні був укладений договір на послуги з поточного ремонту на суму 150 000,00 грн. У процесі виконання робіт виявилася необхідність у додаткових роботах і у збільшенні суми договору

  • Відсутність ціни за одиницю
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    За вимогами тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції має надати цінову пропозицію за затвердженою замовником формою. Під час розгляду пропозиції учасника встановлено, що в ціновій пропозиції зазначено загальну ціну

  • Продовження строку поставки товару
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Прошу пояснити щодо можливості застосування підпункту 4 пункту 19 Особливостей. Відповідно до зазначеної норми допускається продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт

  • Продовження строку поставки товару
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Щодо можливості продовження строку поставки товару відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей Прошу пояснити щодо можливості застосування підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО