Чи потрібно поєднувати дві закупівлі поточного ремонту за однією адресою адмінбудівлі
Добрий день!
Щодо закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень будівлі.
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлю послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Запитання перше.
Наприклад, замовником у січні 2024 року здійснено закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень адмінбудівлі за адресою: Київ, вул. Ювілейна, будинок 25, за кодом 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» на суму 178 800,00 грн, без використання електронної системи закупівель. У вересні поточного року замовник планує здійснити закупівлю послуг з поточного ремонту даху адмінбудівлі за адресою: Київ, вул. Ювілейна, будинок 25, за кодом 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» на суму 192 600,00 грн.
Чи потрібно замовнику поєднувати обидві закупівлі за адресою адмінбудівлі та відповідно проводити відкриті торги щодо ремонту даху? Або все ж таки коди різні та вдруге закупівлю теж можна здійснити без використання електронної системи закупівель?
Запитання друге.
Чи можна під час закупівлі послуг з поточного ремонту адмінбудівлі, які передбачають і ремонт фасаду (за показником 4-ї цифри код – 45440000-3) і ремонт підлоги (за показником 4-ї цифри код – 45430000-0) і заміну вікон (за показником 4-ї цифри код – 45420000-7), застосувати код за показником 2-ї цифри – 45000000-7? Або обов’язково потрібно знайти більш відповідний всій закупівлі код за показником 4-ї цифри?
Дякую.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Чи потрібно поєднувати дві закупівлі поточного ремонту за однією адресою адмінбудівлі Стосовно першого питання, то як Ви правильно зазначили, предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Тобто код Єдиного закупівельного словника не є вирішальним при визначенні предмета закупівлі послуг з поточного ремонту, яке згідно з Порядком визначення здійснюється замовником саме по окремому об’єкту та передбачає включення...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть, будь ласка, чи можу я укласти прямий договір на суму 3000 грн, якщо за цим Кодом вже був Запит ціни на суму 20000.
Проконсультуйте будь ласка стосовно закупівлі електричної енергії на 2025 рік. Чи можемо ми закупити електричну енергію через Prozzoro Market , формульне ціноутворення, з розподілом? Чи не суперечить це чинному законодавству
Доброго дня, Ситуація: учасник з аномально низькою ціною подав обгрунтування, потім йому було надано 24 години на виправлення невідповідностей, він цього не зробив, подав просто відписки, та його було відхилено,
Провели відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту будівлі. Під час виконання робіт виникла потреба у поточному ремонті частини покрівлі у того ж самого підрядника. Тому запросили виділення додаткових
Доброго дня , було проведено закупівлю ЗЦП електропостачання , договір з постачальником підписано 25.10.2024 учасник повідомляє додатковою угодою про збільшення ціни з 25.10.2024р. Також в ДУ є пункт в якому
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.