Доброго дня!
Доброго дня!
Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Після 19.04.2020 року нами оголошено міжнародні відкриті торги щодо закупівлі послуг, які не відбулися з причини відсутності пропозицій.
Нами повторно оголошено міжнародні відкриті торги щодо закупівлі тих же послуг, які знову ж таки не відбулися з причини відсутності пропозицій.
Керуючись п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» ми плануємо здійснити закупівлю послуг шляхом застосування переговорної процедури.
У нашому випадку предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також інші вимоги до учасників, що зазначені в тендерній документації обох відкритих торгів, є ідентичними.
З метою дотримання вимог п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення переговорної процедури закупівлі ми плануємо також повторити предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, та інші вимоги до учасників, що зазначені в тендерній документації обох відкритих торгів.
При цьому під час проведення переговорної процедури ми плануємо змінити умови оплати. Так, оголошеннями про проведення відкритих торгів було передбачено оплату послуг після факту їх надання, а в переговорній процедурі ми плануємо передбачити попередню оплату послуг.
Повідомляємо, що обидві тендерні документації відкритих торгів не містили інформації щодо умов оплати, виходячи з того, що ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено того, що тендерна документація в обов’язковому порядку повинна містити відомості стосовно умов оплати.
В проекті договору обох процедур ми також не вказували відомості щодо умов оплати, а зазначили, що умови оплати погоджуються на момент підписання договору про закупівлю.
Таким чином, в обох відкритих торгах умови оплати були відображені лише в оголошенні про проведення відкритих торгів, а не в тендерних документаціях.
Замовник має право застосувати переговорну процедуру на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема за умови, якщо в обох відкритих торгах та переговорній процедурі будуть збережені ідентичними предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, та інші вимоги до учасників, що зазначені в тендерній документації.
Ми вважаємо, що нами виконано вимоги п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», тому плануємо застосувати перегорну процедуру закупівлю в якій плануємо змінити умови оплати, адже п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить про ідентичність вимог тендерної документації, а не оголошення про проведення відкритих торгів.
Питання:
1.Чи вірним є наш висновок щодо того, що в переговорній процедурі закупівлі ми можемо змінити умови оплати, виходячи з того, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог стосовно відображення в переговорній процедурі будь-яких умов викладених в оголошеннях про проведення відкритих торгів?
Заздалегідь дякуємо за вичерпну відповідь!
Доброго дня! Згідно з частиною другою статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону. Водночас відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні
Підкажіть, будь ласка, як діяти в цій ситуації. Закупівля електричної енергії через ЗЦП. В договорі прописано, що внаслідок зміни ціни на е/е сторони не укладають окремо ДУ та погоджують зміну
Підкажіть, будь ласка, чи може учасник накладати на пропозицію КЕП фізичної особи, якщо тендерна пропозиція подана від ТОВ (юр. особи).
Якщо кінцева дата прийому пропозицій по Запиту ціни пропозиції до 24.02.2025р. 15.00 (понеділок). Згідно постанові з переможцем потрібно підписати договір впродовж 5 календарних днів, а за необхіднісю продовжити до 10
Субвенція НУШ 2025, фінансується (або співфінансується) Європейським Союзом — Ukraine Facility. Як правильно зазначити джерело фінансування? Державний бюджет чи Інше (із зазначенням в описі Ukraine Facility)?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!