01 Липня 2020
kanivgek-ukr-net

Під час грози пошкоджено декілька одиниць телекомунікаційної та офісної техніки. Як ми повинні діяти в цьому випадку? Вірогідність ремонту і його вартість буде відомо тільки після діагностики у сервісному центрі. На якому етапі і яким чином ми повинні укладати Договори? І, якщо ремонт неможливий або нерентабельний, яким чином повинна оформлюватися оплата діагностики?
Дякую.

Відповідь

Доброго дня! Ви надали недостатньо інформації для аналізу вашого запитання. Ви можете розглянути схоже питання в публікації за посиланням: https://radnuk.com.ua/hrupy_zakupivel/oplata-posluh-na-pidstavi-rakhunkiv-bez-ukladannia-dohovoru/ Якщо Ваше питання досі актуальне, зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71 для отримання консультації. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Пп. 6 п. 13 Особливостей
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    У нас був оголошений тендер Послуги з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, а саме: ІІ Фестивалю традицій та смаку «ВареничОК», святкового заходу до Дня Святого Миколая; ХХІІ Фестивалю пісенно-музичного мистецтва

  • Доплата за УО
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня.Я головний бухгалтер на підприємстві,і зараз склалась така ситуація що Уповноважена особа звільнилась(фахівець з публічних закупівель по штатному розпису),і потрібно ж надалі працювати та позакривати не завершені процедури закупівель

  • Оскарження рішення АМКУ в суді
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть розібратися в ситуація. Є процедура закупівлі в якій прийняло участь три учасники. Перший та другий учасник відхилено. Другий учасник оскаржив рішення в АМКУ. У червні АМКУ задовольнив скаргу та

  • Аналогічний договір або ні
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Готуємо тендер за предметом закупівлі: підрейкового колесотокарного верстату з числовим програмним керуванням для обточування колісних пар, згідно ДК 021:2015 — 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати. У тендерній

  • Чи обов’язково проводити повторно відкриті торги по Юкрейн Фасіліті
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! питання стосовно застос. п.85 Особливостей, а саме в част.: “У разі відміни відкритих торгів у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО