01 Липня 2020
kanivgek-ukr-net

Під час грози пошкоджено декілька одиниць телекомунікаційної та офісної техніки. Як ми повинні діяти в цьому випадку? Вірогідність ремонту і його вартість буде відомо тільки після діагностики у сервісному центрі. На якому етапі і яким чином ми повинні укладати Договори? І, якщо ремонт неможливий або нерентабельний, яким чином повинна оформлюватися оплата діагностики?
Дякую.

Відповідь

Доброго дня! Ви надали недостатньо інформації для аналізу вашого запитання. Ви можете розглянути схоже питання в публікації за посиланням: https://radnuk.com.ua/hrupy_zakupivel/oplata-posluh-na-pidstavi-rakhunkiv-bez-ukladannia-dohovoru/ Якщо Ваше питання досі актуальне, зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71 для отримання консультації. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО