Оскарження закупівлі в АМКУ
Парадокс електронної системи закупівель Прозорро
Відповідно до процедури закупівлі UA-2024-04-11-009765-a «Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)» участь прийняли 3 учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ТЕРРА ПРОДЖЕКТ”
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР “РЕМБУД”
3. ТОВ ВЕСТ ЕКСПЕРТ
Учасника №1 відхили 03 травня 2024р. о 12:54 год.
Учасника №2 відхили 09 травня 2024р. о 14:28 год.
Учасник № 3 – переможець 14 травня 2024р. о 13:10 год.
Учасник № 2 подав скаргу до АМКУ: оскаржував своє рішення про відхилення та рішення про визначення переможцем Учасника № 3.
АМКУ у рішенні № 9088-р/пк-пз від 23.05.2024 встановив порушення щодо відхилення Учасника № 2 по визначенню переможцем Учасника № 3 – порушення відсутні. Та зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР “РЕМБУД” (Учасник № 2) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю “ВЕСТ ЕКСПЕРТ” (Учасник № 3) переможцем процедури закупівлі.
Замовник в електронній системі закупівель Прозорро, на виконання рішення АМКУ, скасував рішення про визначення переможцем Учасника № 3 та провів дії направлені на відхилення такої тендерної пропозиції, адже в електронній системі закупівель є відмітка по Учаснику № 3, що рішення скасовано 18 червня 2024р. о 09:57 год. та пропозицію відхилено 18 червня 2024р. о 10:07 год. Проте, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника №3, що визначені в п.44 Особливостей – відсутні, натомість під відхилення Замовник завантажив у форматі PDF протокол про скасування рішення про визначення переможця, що не регламентовано чинним законодавством.
Після цього Замовник 18 червня 2024р. о 10:08 год. скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 та цей Учасник № 2 повернувся на кваліфікацію, Замовник визнав його переможцем 18 червня 2024р. о 10:10 год.
Учасник № 3 подав вимогу через електронну систему закупівель 19 червня 2024р. о 10:13 год. За наслідками розгляду якої Замовник 24 червня 2024р. о 11:13 год. скасував своє рішення про визначення переможцем Учасника № 2 та 24 червня 2024р. о 11:18 год. відхилив Учасника № 2.
І все!!! Процедура закупівлі перейшла в статус «пропозиції розглянуті» та у порядку встановленому підпунктом 1 пункту 51 Особливостей через 10 днів електронна система закупівель автоматично відмінить відкриті торги через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цими особливостями.
Але ж, тендерна пропозиція Учасника № 3 відповідає вимогам Тендерної документації та підстави для відхилення такої тендерної пропозиції – відсутні. Що і АМКУ підтвердив у своєму рішенні № 9088-р/пк-пз від 23.05.2024. Та після відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 тендерна пропозиція Учасника № 3 мала стати на кваліфікацію, проте цього не сталося.
Отже, питання:
1. Чи технічно правильно Замовник виконав рішення АМКУ – скасував рішення про визначення переможцем Учасника № 3 та одночасно відхилив його тендерну пропозицію?
2. Чи все ж таки для виконання рішення АМКУ Замовнику достатньо було в електронній системі закупівель скасувати рішення про визначення переможцем процедури Учасника № 3 та Учасник № 2 став би на кваліфікацію?
3. Що в цій закупівлі зроблено неправильно, чому Учасник № 3 не став на кваліфікацію після відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 Замовником 24 червня 2024р. о 11:18 год., так як підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні?
4. Учасник № 3 не мав можливості оскаржити своє рішення про відхилення тендерної пропозиції 18 червня 2024р. о 10:07 год. по причині відсутності технічної можливості, з чим це пов’язано?
Просимо розглянути зазначене звернення, адже в електронній системі закупівель Прозорро працюю з першого дня її створення. Описана ситуація – вперше, крім того викладений алгоритм суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Адже, Замовник проводить процедуру закупівель, є учасник, який повністю відповідає вимогам тендеру, в той час, як електронна система закупівель не дає технічної можливості визначити такого учасника переможцем і при тому автоматично відмінить відкриті торги. Як таке може бути?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Оскарження закупівлі в АМКУ Щоб правильно надати відповідь на Ваше питання рекомендуємо звернутися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38(044)3348072 tenders.kiev@gmail.com. Рекомендуємо також електронну книгу на порталі Радник Оскарження закупівель до АМКУ за Особливостями № 1178 Запрошуємо на навчання: офлайн-навчання «Фахівець з публічних закупівель: 5-денний інтенсивний практичний курс»
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть, будь ласка, чи можу я укласти прямий договір на суму 3000 грн, якщо за цим Кодом вже був Запит ціни на суму 20000.
Проконсультуйте будь ласка стосовно закупівлі електричної енергії на 2025 рік. Чи можемо ми закупити електричну енергію через Prozzoro Market , формульне ціноутворення, з розподілом? Чи не суперечить це чинному законодавству
Доброго дня, Ситуація: учасник з аномально низькою ціною подав обгрунтування, потім йому було надано 24 години на виправлення невідповідностей, він цього не зробив, подав просто відписки, та його було відхилено,
Провели відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту будівлі. Під час виконання робіт виникла потреба у поточному ремонті частини покрівлі у того ж самого підрядника. Тому запросили виділення додаткових
Доброго дня , було проведено закупівлю ЗЦП електропостачання , договір з постачальником підписано 25.10.2024 учасник повідомляє додатковою угодою про збільшення ціни з 25.10.2024р. Також в ДУ є пункт в якому
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.