Надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом
Відповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації, завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
Також Замовником встановлено наступну вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі та оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасником у складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, у якому зазначено два договори по одному об’єкту з актом введення в експлуатацію, що відповідає встановленим вимогам (за останні 4 роки та за загальною сумою є більше 30 % від очікуваної вартості закупівлі), та один договір по другому об’єкту який також відповідає встановленим вимогам. Стосовно об’єкту по якому надано два договори, учасником надано лист-відгук у якому зазначено, що будівельні роботи за цими договорами виконувались по одному об’єкту. У ході виконання робіт за основним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у проведенні коригування проекту з закупівлі робіт на реконструкцію. Враховуючи, що виконавець первинного договору мав можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту і загальна вартість таких робіт не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, в результаті проведення переговорної процедури закупівлі було укладено другий договір підряду. Тобто другим договором передбачено додатковий обсяг робіт, який не передбачений у основному договорі підряду, та без якого неможливе забезпечення реалізації проекту в цілому. Відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 за договорами підряду наданими учасником, учасником виконано робіт на загальну суму більше ніж 30 %.
За результатами моніторингу встановлено порушення в цій частині, а саме учасником надано лише один договір який відповідає умовам тендерної документації, та зобов’язали відхилити пропозицію учасника.
Питання: « Чи вважається надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом, який введено в експлуатацію, порушенням умов даної тендерної документації? А також просимо за можливості надати посилання на нормативно-правові акти. Дякуємо.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом. Для надання коректної відповіді необхідно детально аналізувати умови тендерної документації та тендерну пропозицію, для цього ви можете звернутися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Запрошуємо на офлайн-навчання: «Підвищення кваліфікації для уповноважених осіб»
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть, будь ласка, чи можу я укласти прямий договір на суму 3000 грн, якщо за цим Кодом вже був Запит ціни на суму 20000.
Проконсультуйте будь ласка стосовно закупівлі електричної енергії на 2025 рік. Чи можемо ми закупити електричну енергію через Prozzoro Market , формульне ціноутворення, з розподілом? Чи не суперечить це чинному законодавству
Доброго дня, Ситуація: учасник з аномально низькою ціною подав обгрунтування, потім йому було надано 24 години на виправлення невідповідностей, він цього не зробив, подав просто відписки, та його було відхилено,
Провели відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту будівлі. Під час виконання робіт виникла потреба у поточному ремонті частини покрівлі у того ж самого підрядника. Тому запросили виділення додаткових
Доброго дня , було проведено закупівлю ЗЦП електропостачання , договір з постачальником підписано 25.10.2024 учасник повідомляє додатковою угодою про збільшення ціни з 25.10.2024р. Також в ДУ є пункт в якому
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.