tender_77-ukr-nettender_77@ukr.net

07 Червня 2020
tender_77-ukr-net

Добрий день! Звертаємось з проханням надати роз’яснення з наступного питання:
Нами (бюджетна установа) на початку цього року було укладено договір на капремонт даху – за процедурами Допорогових закупівель (загальна вартість робіт складала біля 1,3 млн.грн.).
На даний час – роботи ще не завершені, договір не закрито.
Однак, у ході виконання даних робіт – була виявлена помилка у проектній документації на ці роботи. Проектна організація – визнала свою помилку та зобов’язалася внести у проектно-кошторисну документацію відповідні коригування за власні кошти.
Але, після внесення таких коригувань (виправлення виявленої помилки) – збільшилися обсяги робіт (передбачених проектно-кошторисною документацією та раніше укладеною угодою), що призвело до збільшення загальної вартості робіт за проектно-кошторисною документацією на 40 тис.грн. (що становить близько 3% від ціни основного договору про закупівлю).
У зв’язку з чим, виникла необхідність у внесенні змін до раніше укладеного договору, а саме: щодо приведення суми договору у відповідність до відкоригованої проектно-кошторисної документації та забезпечення виконання повного обсягу робіт, передбаченого проектною документацією (включаючи додатковий обсяг, що виник після коригування проектної документації).
Наше питання – Як діяти в такій ситуації?
Чи можемо ми у даному випадку укласти з виконавцем робіт угоду на додатковий обсяг – за процедурами Допорогових закупівель (так як, загальна вартість додаткового обсягу робіт складає не більше 50 тис.грн., а основний договір було укладено – ще до введення у дію положень нового Закону України “Про публічні закупівлі”)?
Чи можливо буде доцільніше у даному випадку – провести переговорну процедуру на закупівлю додаткового обсягу аналогічних робіт у того самого виконавця (на підставі положень пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, не враховуючи те, що основний договір був проведений у відповідності до діючих на той час вимог законодавства, але без проведення тендера)?
Дуже чекаємо Ваших порад.
Вдячні за відповідь!

Відповідь

Добрий день! Варто зауважити, що відповідно до п. 5 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО