Внесення змін до договору щодо збільшення тарифу та кількості послуг ➤ РАДНИК, портал

28 Березня 2024
Тетяна

Доброго дня ! Підскажіть будь-ласка, якщо закупілю з послуг вивезення та захоронення твердих відходів на початку року було проведено без використання електронної системи закупівель (по прямому договору) за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям на суму 77 647,83 грн. , а з 01.03.2024 року Виконавець збільшує тариф послуги та збільшується кількість послуг ( зі збільшенням кількості хворих у стаціонарних відділеннях лікарні), і оплачено за договором кількість послуг з січня по лютий в сумі 11998,00 грн., відповідно річна сума закупівлі збільшується і становитеме більше 100 тияч гривень, то чи правомірним буде розірвати договір та здійснити закупівлю згідно п.п. 5 п. 13 Постанови КМУ №1178? Підскажіть, будь-ласка, як правильно вийти з даної ситуації.

Відповідь

Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Внесення змін до договору щодо збільшення тарифу та кількості послуг. Якщо закупівлю проводили відповідно до п 11 Особливостей, то замовник може вносити зміни до такого договору відповідно до умов передбачених договором. Але, якщо це була допорогова закупівля то радимо краще укласти окремий «прямий» договір на закупівлю додаткового товару. Якщо закупівля відбувалася відповідно до п 10 Особливостей, то враховуючи вимоги п 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО