Атестат про акредитацію ДСТУ ➤ РАДНИК, портал
Доброго дня,
Прошу надати роз’яснення щодо Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) виданим Національним агентством з акредитації України ( Національний орган України з акредитації) та «Сертифікату визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань видане ДП « Всеукраїнський Державний Науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт»).
В разі отримання нами (учасником) офіційного листа від Національного агентства з акредитації України (Національний орган України з акредитації), який буде містити інформацію/підтвердження, що вимоги ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) включають всі вимоги «Сертифікату визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань.
Чи можемо ми, як учасник державних закупівель, оголошених державними замовниками через систему прозорро, надавати у складі тендерної пропозиції лише Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) та лист- підтвердження від Національного агентства з акредитації України, в разі, якщо замовником в ТД в технічних вимогах вимагалося надати:
Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 та «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань та «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань
або тільки «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань ?
Чи потрібне оскарження вимог тендерної документації (ТД) замовника та внесення змін до ТД?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Атестат про акредитацію ДСТУ. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
підкажіть протягом якого терміну Замовник має оприлюднити повідомлення на сайті Мінцифри вартістю до 500 тис.грн?
Замовник під час завантаження договору на поточний ремонт за результатами відкритих торгів на майданчику Держзакупівлі онлайн зміг підвантажити Договір та додатки до нього лише в форматі pdf. інші формати які
Прошу надати відповідь на питання чи обов’язково повинна УО під час звітування про договір про закупівлю укладений без використання ЕСЗ додавати скановану копію договору з додатками? До яких укладених договорів
Плануємо закупляти легковий автомобіль (по ціновій політиці приглянули Рено Дастер), який після закупівлі буде оформлений як санітарний транспорт. Чи потрібно при оголошенні відкритих торгів зазначати інформацію щодо локалізації товару, чи
Доброго дня .Чи може працівник з закордону працювати в державній комунальній установі онлайн дистанційно на посаді Уповноваженої особи по тендерних закупівлях за державні кошти?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.