Надання 24 год на виправлення недоліків

21 Березня 2024
Чефанова Олена Юріївна

Шановний, Радник! Існує процедура відкритих торгів, у якій, тендерною документацією, Замовник встановив вимогу до Учасників у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», а саме надати у складі тендерної пропозиції, наступний документ:
1. «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
– скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;»
Один з учасників, в складі своєї пропозиції, надав скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою власника кресленика, який має не читабельний вигляд, а саме букви і цифри дуже розмиті, на стільки, що не можливо прочитати і розгледіти технічні показники (розміри деталі, букви, цифри тощо).
Питання:
1. Скажіть будь ласка, чи можна вважати це за не відповідність пропозиції умовам ТД?
2. Чи має право, Замовник, звернутись до Учасника з вимогою про виправлення невідповідності у термін 24 ч, згідно Законодавства?
Дякуємо, за відповідь.

Відповідь

Відповідь. Вітаємо! Щодо першої частини питання зауважимо, що питання доступності документу до перегляду є надзвичайно персональним та специфічним, тому для надання коректної відповіді необхідно безпосередньо ознайомитись з наданими документами. Щодо другої частини зазначимо, що за практикою контролюючих органів невідповідності або відсутність документів, які стосуються підтвердження технічних та якісних характеристик товарів не підлягають виправленню. Разом з цим для надання коректної відповіді на дане запитання щодо можливості надання 24 год на виправлення недоліків слід детально ознайомитись та проаналізувати вимоги тендерної документації. У...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Застосування пп. 6 п. 13 Особливостей
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Поточний ремонт ганку, холу, першого поверху (частково) та кабінетів №10, №2 будівлі(очікувана вартість 600 тис. грн.) Проведено дві процедури відкритих торгів з особливостями згідно з Постановою КМУ №

  • Договір не виконувався через відсутність фінансування
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Якщо провели ЗЦП на очікувані кошти, фінансування не відбулось. Як закрити договір?

  • Чи потрібні паперові протоколи та як їх нумерувати
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які протоколи обовязково повинна формувати уповноважена особа і чи потрібно формувати паперовий протокол затвердження річного плану, якщо він формується ЕСЗ? і як краще нумерувати протоколи?

  • Норми локалізації та кабель
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Питання щодо додаткового переліку локалізованих товарів: 1. Якщо закупівля уже на прозоро, але не виділена необхідність про підтвердження локалізації товарів, то які саме зміни необхідно внести та у які

  • Зміна предмета договору
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, чи правомірно буде внести в договір зміни, шляхом збільшення закупівлі кількості яблук замість груш.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО