Експертиза ПКД ➤ РАДНИК, портал
підкажіть будь ласка, як бути у даній ситуації: у кінці 2021 року було укладено договір на виготовлення проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту ліфтового обладнання із заміною трьох ліфтів. У лютому 2022 року було укладено договір для експертної оцінки даної ПКД. Проте експертний висновок так і не отримали (проплату не здійснювали), і ПКД не затверджена. Станом на зараз є потреба у заміні одного ліфта. Чи можна внутрішнім наказом визнати ПКД 2021 року такою, що втратила чинність та укласти новий договір на виготовлення ПКД на заміну 1 ліфта? Заздалегідь дякую за відповідь.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Експертиза ПКД. Зазначимо, що питання затвердження, коригування, проходження експертизи проектно-кошторисної документації не відносяться до сфери публічних закупівель. Питання щодо визнання проектно-кошторисної документації такою, що втратила чинність варто адресувати безпосередньо фахівцям у галузі будівництва. Також рекомендуємо ознайомитись із статтею: Все, що необхідно знати про закупівлю проектно-кошторисної документації Запрошуємо на навчання у м. Києві «Підвищення кваліфікації для уповноважених осіб»
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Відповідно до листа Військової адміністрації необхідно здійснити захист підстанції від повітряних засобів ураження. Чи достатьньо листа військової адмінітрації для документального підтвердження та обгрунтування підстави для застосування виключення, та укладання прямого
Доброго дня! Щодо звітування про виконання договору про публічну закупівлю. Звіт про виконання договору про публічну закупівлю формують щодо договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Звіт про виконання
Чи потрібно звітувати за договорами, якщо не було поставок, кошти не платили, це тендер був по харчуванню. Яким чином?
Доброго дня. Підкажіть будь ласка яким чином завершити закупівлю на прозорро та зняти залишки зареєстрованого договору у казначействі у наступній ситуації. Установою було проведено закупівлю електричної енергії, однак споживання у
Підкажіть, будь ласка, чи можу я укласти прямий договір ДК 2015: 0911000-3 на суму 99 000 грн, якщо за цим Кодом вже був Запит ціни в ПРОЗОРРО МАРКЕТ на суму
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.