Експертиза ПКД ➤ РАДНИК, портал

06 Березня 2024
Мар'яна

підкажіть будь ласка, як бути у даній ситуації: у кінці 2021 року було укладено договір на виготовлення проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту ліфтового обладнання із заміною трьох ліфтів. У лютому 2022 року було укладено договір для експертної оцінки даної ПКД. Проте експертний висновок так і не отримали (проплату не здійснювали), і ПКД не затверджена. Станом на зараз є потреба у заміні одного ліфта. Чи можна внутрішнім наказом визнати ПКД 2021 року такою, що втратила чинність та укласти новий договір на виготовлення ПКД на заміну 1 ліфта? Заздалегідь дякую за відповідь.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Експертиза ПКД. Зазначимо, що питання затвердження, коригування, проходження експертизи проектно-кошторисної документації не відносяться до сфери публічних закупівель. Питання щодо визнання проектно-кошторисної документації такою, що втратила чинність варто адресувати безпосередньо фахівцям у галузі будівництва. Також рекомендуємо ознайомитись із статтею: Все, що необхідно знати про закупівлю проектно-кошторисної документації Запрошуємо на навчання у м. Києві «Підвищення кваліфікації для уповноважених осіб»  

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО