Пропозиція в спрощеній закупівлі ➤ РАДНИК, портал
Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 1. Скановану копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника або виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Учасник на виконання вимоги Замовника надала наступні документи:
– Протокол випробувань №1447 від 14.08.2023 року;
– Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, виданий на ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації»;
– Сфера акредитації ДП «РНВЦСМС».
Ознайомившись з наданим протокол Замовником встановлено, що відповідно наданого дослідження показників: «вмісту азоту, %» та «вмісту хлору, %», що згідно Протоколу дорівнює 0,19% для азоту, коли згідно нормативного документу ГОСТ 28743-93 такий показник не повинен перевищувати 0,3%, а також 0,008% для хлору, таким чином не перевищуючи показник згідно нормативного документу – ДСТУ EN15105:2013, котрий повинен становити не більше 0.02%. Однак, варто зауважити що вказані нормативні документи: ГОСТ 28743-93, ДСТУ EN15105:2013, в Протоколі зазначені під зірочкою «*», що відображає примітку такого змісту: «Вказані нормативні документи не входять в сферу акредитації випробувального центру». На підтвердження цього, звіривши сферу акредитації ДП «РНВЦСМС» виявлено, що згідно пункту 24.1 «Вугілля деревинне, палети (брикети) з деревини, паливо з рослинної сировини, тверде біопаливо, лушпиня соняшникове, лушпиня соняшникове пресоване гранульоване» на аркушах 61-62 відсутня інформація щодо наявності нормативного документу стосовно методів випробування на «вмісту хлору, %» – ДСТУ EN15105:2013 та «вмісту азоту, %» – ГОСТ 28743-93.
В даній ситуації надавати 24 години на виправлення чи відхиляти? (спрощена закупівля з врахуванням нових змін та можливістю надання 24 годин)
Дякую,в/ч НГУ
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Пропозиція в спрощеній закупівлі. Згідно із ч 11 Ст 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункт 3 У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Відповідно до листа Військової адміністрації необхідно здійснити захист підстанції від повітряних засобів ураження. Чи достатьньо листа військової адмінітрації для документального підтвердження та обгрунтування підстави для застосування виключення, та укладання прямого
Доброго дня! Щодо звітування про виконання договору про публічну закупівлю. Звіт про виконання договору про публічну закупівлю формують щодо договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Звіт про виконання
Чи потрібно звітувати за договорами, якщо не було поставок, кошти не платили, це тендер був по харчуванню. Яким чином?
Доброго дня. Підкажіть будь ласка яким чином завершити закупівлю на прозорро та зняти залишки зареєстрованого договору у казначействі у наступній ситуації. Установою було проведено закупівлю електричної енергії, однак споживання у
Підкажіть, будь ласка, чи можу я укласти прямий договір ДК 2015: 0911000-3 на суму 99 000 грн, якщо за цим Кодом вже був Запит ціни в ПРОЗОРРО МАРКЕТ на суму
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.