buvr-zmi-gmail-combuvr.zmi@gmail.com
Добрий день!
Я новачок у публічних закупівлях, тому завчасно перепрошую, якщо питання не дуже коректно буде поставлене.
З початку року була укладена Угода про надання послуги рухомого (мобільного) зв’язку на суму 60 тис. грн. У зв’язку з реорганізацією було змінено власника. На підставі Заяви про перереєстрацію телефонні номери були переведені на нового власника. До старої Угоди була підписана Додаткова угода на суму 29 тис. грн., які виплатили за використану послугу. Наразі підписали нову Угоду за підписом нового власника. І до неї ще підписується Додаткова угода на суму 31 тис. грн. (це ті грошові кошти, які не були використані за старою угодою). Тобто в теорії Договір не розривався. Внесли тільки зміни: власник та сума. Якщо проводити як новий договір, то сума за цією закупівлею (за кодом ДК) більше 50 тис. грн. і потрібно проводити спрощену процедуру закупівлі. Підкажіть будь ласка, в даному випадку є якісь виключення? Що потрібно зробити? Ци все ж таки потрібно проводити як нову закупівлю? Дуже вдячна за відповідь!
Добрий день! Перш за все слід зазначити, що Ваше питання досить специфічне, та має багато нюансів та тонкощів. Саме тому, потребує індивідуального аналізу. Варто зазначити, що якщо дане питання для Вас досі актуальне, просимо звернутися за номером редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» +38(044)451-85-71, де юристи зможуть детально проаналізувати Вашу ситуацію та надати Вам коректну відповідь. Телефонні консультації здійснюються з понеділка по четвер з 16:00 по 17:30. Дякуємо за розуміння.
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Відбулася закупівля запит ціни на пальне. Талони отримано, кошти оплачено. Думаю чи робити звіт про виконання договору, чи після завершення, оскільки талони ще не використані.
Як вірно опублікувати договір страхування авто та страхування на випадок інфікування в частині строку дії договору та термін постачання послуги за рахунок бюджетних коштів, якшо термін страхування 1 рік і
Чи необхідно підписувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі, якщо завершується термін дії договору, а товар повністю не вибрали? Фінансування: власний бюджет. Товар: овочі.
постало питання в наступному, під час підготовки Додаткової угоди до Договору по закупівлі електричної енергії, на зменьшення ціни за одиницю. В останній день місяця постачальнику було напралено проект Додаткової угоди,
Підкажіть чи потрібно укладати додаткові угоди на зміну типу матеріалів, обладнання згідно з Законом України від 19.09.2024 № 3988-ІХ «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо забезпечення
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!