Організація діяльності ➤ РАДНИК, портал

19 Січня 2024
Олена

Підкажіть, будь ласка, як організувати закупівельний процес для замовників, які відносяться до окремої сфери господарювання. Оскільки підприємство за товари розплачується коштами, які отримало від господарської діяльності (бюджетні кошти майже не виділяють), тому з постачальником укладається договір на товар згідно накладних, в якому немає ні конкретного переліку, ні суми договору. На протязі року по цьому договору в план вносяться товари та суми згідно отриманого рахунка(рахунків). Як діяти в тому випадку коли в рахунку є позиції по коду ДК 021:2015 більше 50 тис.? Чи можливо звітувати (публікувати звіт про укладений договір без застосування електронної системи) по рахунку в якому присутні предмети закупівлі до 50 тис. та більше 50 тис.?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання організації діяльності. Перш за все, рекомендуємо по можливості налагодити процес аналізу річної потреби в тому чи іншому предметі закупівлі задля коректного вибору процедури закупівлі на початку року. Задля цього рекомендуємо ознайомитись з прикладом Порядку взаємодії структурних підрозділів під час планування та проведення закупівель. Також щодо звітування  по рахунку рекомендуємо ознайомитися з статтею Договори, укладені у спрощений спосіб, або те, що ви не знали про строки...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО