Марина nezhin.gorbolnica@ukr.net

19 Травня 2020
Марина

Доброго дня,підскажіть будь-ласка. Згідно постанови КабМінУ № 248 від 29.03.2020 щодо протидії Короновірусної хвороби. Замовники закуповують товар згідно із затвердженим цією постановою переліком в
електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без
використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до
нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону України
“Про публічні закупівлі”
Виникає питання чи потрібно оприлюднювати зміни до договору(додаткові угоди-адже про них нічого не сказано) які не підпадають під статтю 41 ЗУПро публічні закупівлі.
2 Питання чи можемо ми закуповувати товар за цим договором після закінчення карантину (товар в договорі був прорахований до кінця року), тобто договір оприлюднено по COVID-19 на 70 тис. , за час карантину ми за 3 місяці використаємо товару (медичного газу) десь на 30 тис, залишок товару буде постачатися до кінця року. Чи краще договір розірвати після закінчення карантину та заключити новий за визначеною процедурою.
3 Питання Чи при плануванні закупівлі (по коду ДК 021:2015) потрібно рахувати закупівлі, що були проведені по COVID-19 .
Дякую

Відповідь

Доброго дня! Перш за все слід зазначити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2020 р. № 376 (далі — Постанова) затверджено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225. Постанову опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» № 91 (6705) від 16.05.2020, тож вона набула чинності 16.05.2020. Так, відповідно до нових змін, з 16.05.2020 уповноважена замовником особа: забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Пп. 6 п. 13 Особливостей
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    У нас був оголошений тендер Послуги з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, а саме: ІІ Фестивалю традицій та смаку «ВареничОК», святкового заходу до Дня Святого Миколая; ХХІІ Фестивалю пісенно-музичного мистецтва

  • Доплата за УО
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня.Я головний бухгалтер на підприємстві,і зараз склалась така ситуація що Уповноважена особа звільнилась(фахівець з публічних закупівель по штатному розпису),і потрібно ж надалі працювати та позакривати не завершені процедури закупівель

  • Оскарження рішення АМКУ в суді
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть розібратися в ситуація. Є процедура закупівлі в якій прийняло участь три учасники. Перший та другий учасник відхилено. Другий учасник оскаржив рішення в АМКУ. У червні АМКУ задовольнив скаргу та

  • Аналогічний договір або ні
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Готуємо тендер за предметом закупівлі: підрейкового колесотокарного верстату з числовим програмним керуванням для обточування колісних пар, згідно ДК 021:2015 — 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати. У тендерній

  • Чи обов’язково проводити повторно відкриті торги по Юкрейн Фасіліті
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! питання стосовно застос. п.85 Особливостей, а саме в част.: “У разі відміни відкритих торгів у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО