ЗПП та забезпечення виконання договору ➤ РАДНИК, портал

09 Січня 2024
Ірина

Доброго дня.
Планує оголошувати Запит пропозицій постачальника (ЗПП) на ліки які є у списку лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу затверджених Постановаю 1178 від 22.10.2022 р.

Чи маємо ми право як Замовник в проекті Договору прописати Забезпечення виконання Договору ?
Чи можемо ми для власної безпеки прописати наступним чином?
Постачальник зобов’язується надати Покупцю не пізніше 3 робочих днів з дати підписання цього Договору забезпечення виконання Постачальником своїх зобов’язань у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії у сумі 5 % від ціни цього Договору.

Відповідь

Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання – ЗПП та забезпечення виконання договору. Пунктом 57 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженою Постановою Уряду №822, передбачено, що замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції (строк для подання постачальником ціни...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО