Щодо перевірок ➤ РАДНИК, портал

08 Грудня 2023
Ростислав

Вітаю! Дуже цікавить думка спеціалістів Вашого видання!

Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, отримало лист від ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ з ПРОХАННЯМ за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі), якщо розмір бюджетного призначення дорівнює або перевищує 1 млн грн., подавати до Департаменту інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог наказу Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
Таке ПРОХАННЯ надіслано на виконання НАКАЗУ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про організацію роботи з попереднього опрацювання документів з проведення публічних закупівель», в якому керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану», «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), враховуючи наказ Мінекономіки України від 18.02.2020№ 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами (далі – Методика), інші нормативно-правові акти з питань публічних закупівель та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері під час організації та проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг замовниками закупівель, які підпорядковуються голові обласної державної адміністрації (далі – Замовники), в умовах дії правового режиму воєнного стану НАКАЗАНО:
1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) забезпечити підготовку та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності,
комерційні пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовником.
2. РЕКОМЕНДУВАНО головам сільських, селищних, міських рад, начальникам сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій для узагальнення інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
3. РЕКОМЕНДУВАНО керівникам КОМУНАЛЬНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ЗАКЛАДІВ, ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ПІДВІДОМЧІ ЗА ГАЛУЗЕВОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛАМ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати структурним підрозділам облдержадміністрації за галузевим спрямуванням для узагальнення інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
4. Головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації забезпечити аналіз та узагальнення інформації, отриманої від голів сільських, селищних, міських рад, начальників сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) та комунальних некомерційних підприємств, установ, закладів, організацій, які підпорядковуються структурним підрозділам облдержадміністрації, на виконання цього наказу, та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності, комерційна пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовниками за територіальним принципом.
З огляду на вищевказане та те, що Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, у випадку здійснення закупівель за власні кошти або кошти донора, виникають наступні питання:
1. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що моніторинг процедур публічних закупівель здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи в порядку та відповідно до статті 8 цього Закону, чи взагалі правомірний цей наказ? Чи не суперечить він чинному законодавству?

2. Чи зобов’язане Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді виконувати ПРОХАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, засноване на НАКАЗІ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, в якому РЕКОМЕНДОВАНО надавати інформацію про закупівлі?

3. Чи має право будь-хто із вказаних установ, у випадку, якщо вони за результатами розгляду наданої Замовником ТД на виконання такого Наказу вважатимуть закупівлю недоцільною, або вважатиме такою, що не відповідає вимогам ЗУ та інших нормативно-правових актів тощо, впливати на проведення закупівлі, внесення змін до ТД тощо?

Дякую!

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання- Щодо перевірок. Пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Застосування підпункту 21 пункту 13 Особливостей
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. На протязі 2025 року здійснюємо закупівлю послуг по перевезення військовозобовязаних згідно Постанови 1178 п. 13 пп.21 по прямому договору Згідно листа ТЦК чи не є це порушенням

  • Прямий договір вартістю до 50 % від вартості основного договору
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь-ласка, установа проводить капітальний ремонт будівлі, пошкодженої в результаті ракетного удару. Договір на закупівлю робіт укладено за результатами оголошених відкритих торгів , але був лише один учасник. Вартість закупівлі

  • Просимо надати роз’яснення по застосуванню ДК-31430000-9 “Електричні акумулятори” та 31440000-2 “Акумуляторні батареї”
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Просимо надати роз’яснення по застосуванню ДК-31430000-9 “Електричні акумулятори” та 31440000-2 “Акумуляторні батареї”. Практика на Прозоро.головна містить випадки застосування як одного так і другого ДК кодів при закупівлі джерел

  • Який ДК код слід застосовувати при проведенні закупівлі свинцево-кислотних стартерних АКБ для автомобілів
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Практика закупівлі свинцево-кислотних стартерних АКБ для автомобілів свідчить про їх закупівлю як по ДК коду 31430000-9 “Електричні акумулятори” (31431000-6 – Свинцево-кислотні акумуляторні батареї) так і по ДК коду

  • Чи зобов’язаний замовник здійснювати вивчення середньоринкових цін на товари на момент укладення договору з переможцем після проведення відкритих торгів
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи зобов’язаний замовник здійснювати вивчення середньоринкових цін на товари на момент укладення договору з переможцем після проведення процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО