Закупівля вивезення сміття ➤ РАДНИК, портал
На наступний рік підприємство планує закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, а саме послуги з поводження з твердими побутовими відходами (на підставі Рішення Виконавчого комітету міської ради «Про організацію та проведення конкурсу з визначення Виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території територіальної громади» та Наказу Управління житлово-комунального господарства міської ради «Про визначення виконавця житлово-комунальної послуги з вивезення твердих побутових відходів на території територіальної громади», а також відповідно до Рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста», з урахуванням Схеми санітарного очищення міста, затвердженої Рішенням виконавчого комітету міської ради) 1) чи можливо заключити прямий договір на суму 300 000 грн., якщо в місті офіційно визначено тільки одне підприємство з вивозу твердих побутових відходів ? 2) За цим самим кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, а саме за кодом ДК 021:2015: 90513400-0 послуги з утилізації попелу та золи планується закупівля приблизно на суму 10 тис. грн. та за кодом ДК 021:2015: 90512000-9 послуги з перевезення сміття (тобто попелу та золи) планується закупівля приблизно на суму 40-50 тис. грн. Якщо всі суми порахувати то виходить сума 350-360 тис. грн. Чи потрібно оголошувати відкриті торги на 10 тис. грн. та на 40-50 тис. грн., чи сума 300 тис. грн. не буде додаватись і можливо заключити прямі договори?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання закупівлі вивезення сміття. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно, здійснювати вибір виду закупівлі для всіх послуг, що входять до 4 цифри коду ДК, зокрема, за кодом 9051 необхідно в залежності від загальної вартості всіх послуг за даним кодом. У зв’язку з...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Тема: до Переліку локалізованих товарів включено товар китайського виробництва. До переліку локалізованих включено товар китайського виробництва, посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 «Компресор 175-6779 52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 Виробник SINOMACH-HI INTERNATIONAL EQUIPMENT CO., LTD Код ЄДРПОУ: 913204115969344018».
маю питання по документах пропозиції учасника ціна якого визначена найбільш вигідною. Ми закупляємо “Безпілотний наземний комплекс «ТАРГАН 200», номенклатурний номер НАТО: 2360-61-018-0417 або еквівалент” Моєю ТД вимагалось: 1.1. На підтвердження
Які обов’язкові податки і збори включаються до договірної ціни, якщо підрядник є платником єдиного податку?
Провели закупівлю на 300тис. та уклали договір шляхом використання електронного каталогу. Реєстратор у казначействі відмовляється реєструвати договір, у зв’язку з тим, що закупівля більше 100 тис. а сформований звіт на
Надайте, будь ласка, консультацію. Не відбулись дві окремі закупівлі(запит ціни пропозицій) за одним ДК. Чи можна об’єднати ці дві закупівлі в одну для повторного оголошення запиту ціни пропозицій?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!