Втрата чинності ДСТУ та зміни до договору ➤ РАДНИК, портал

23 Листопада 2023
Світлана

Чи можливо змінити назву договора у зв’язку з втратою чинності ДСТУ , а саме при укладанні договору на виготовлення науково проєктної документації в назві договору (предметі) вказувалось ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 .Виготовлення науково-проєктної документації для проведення ремонтно-реставраційних робіт на будівлі…”
На дату проведення тендеру та укладання договору ДСТУ було чинним, на цей час договір ще діє та знаходиться на стадії виконання, але ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 . вже не є чинним. Виникла необхідність внести зміни у назву договора.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання- Втрата чинності ДСТУ та зміни до договору. Якщо вартість укладеного договору про закупівлю не буде змінюватися, то замовнику, що виявив у своїх договорах безпідставні посилання на нечинні норми,  варто виправити помилки та узгодити такі договори із законодавством. Усунення помилкових посилань у договорі здійснюється шляхом укладення звичайної додаткової угоди про внесення змін до договору з викладенням відповідних пунктів договору у новій редакції, якщо такі дії узгоджуються...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО