Розірвання договору ➤ РАДНИК, портал
Потрібна консультація щодо дій замовника при закупівлі шляхом запиту пропозицій постачальника.
Ситуація: Заклад охорони здоров’я провів закупівлю лікарських засобів на суму більше 50тис.грн шляхом запиту пропозицій постачальника (пункт 11-1 Особливостей). Пропозиції подало 2 постачальника. Заключили договір з учасником з найменшою ціною. Через тиждень після заключення договору учасник прислав листа про збільшення ціни за одиницю товару. Відповідно до умов договору ціна на товар не може мінятися раніше ніж через 1 місяць. На цій підставі і відповідно до порядку зміни умов договору наша установа планує розірвати договір.
Питання: В разі розірвання договору чи повинні ми проводити нову закупівлю шляхом ЗПП (оскільки потреба в закупівлі товару є) чи ми повинні акцептувати учасника, що подав наступну пропозицію (не знаю чи можливо це зробити з технічної точки зору на майданчику).
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Розірвання договору. Відповідно до п 64 Порядку формування та використання електронного каталогу у разі відхилення замовником пропозиції переможця відбору з підстав, визначених цим пунктом, електронна система закупівель визначає переможцем відбору постачальника, пропозиція якого є наступною економічно вигідною. Якщо договір було підписано і опубліковано в електронній системі, то закупівля уже відбулася. У разі розірвання договору необхідно проводити нову закупівлю. Рекомендуємо ознайомитися із статтею Алгоритм закупівель через електронний...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
1.ВТ по поточному ремонту є договір з кошторисною документацією (договірна ціна тверда) під час виконання робіт виявлено що не потрібно таку кількість матеріалів (щебню ) в результаті виконання робіт на
в січні 2025 року був проведений тендер на закупівлю торф’яних брикетів по 3100 грн за тону станом на листопад 2025 року постачальник відмовляється постачати товар стверджуючи що на цей момент
Добрий день Закупівля рукавичок, річна потреба по коду ДК перевищила 200тис. Є додаткова потреба по коду ДК: але вартість рукавичок не буде перевищувути 200тис.Закупівля загалом буде перевищувати цю суму(бо є
Підчас виконання капітального ремонту об’єкту, заключили договір на виготовлення проектної документації. У зведеному кошторисному розрахунку ПКД у главі 12 чітко зазначена вартість 124 600грн без ПДВ. Відповідно в кінці розділу
Тема: Публікації кошторисної документації при закупівлі ремонтних робіт. Замовник на спрощеній системі. Питання: Замовником планується проведення закупівлі робіт з поточного ремонту приміщень та капітального ремонту будівлі. Вартість робіт перевищує 300
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!