Здійснення закупівлі правонаступником ➤ РАДНИК, портал

19 Вересня 2023
Оксана

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як діяти та знайти правильне рішення у даній ситуації.
На сьогодні до складу нашого Чорнівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ» Чернівецької міської ради входить школа та садок (за двома різними адресами). Однак на сесії міської ради було вирішено «розділити» даний НВК шляхом його ліквідації та створення двох нових суб’єктів господарювання-юридичних осіб : Чорнівської гімназії та Чорнівського ДНЗ. Документи вже подані до ЦНАПа для внесення змін.
Дана ліквідація та створення цих двох юридичних осіб планується з 01.11.2023 р.
Оскільки усі закупівлі, тендера,поставки продукції та надання послуг здійснювалися на Чорнівський НВК, є договори, про виконання яких потрібно буде відзвітувати після 31.12.2023 р. Однак постає питання: яким чином відзвітувати про виконання договорів, якщо НВК вже не буде, ключів не буде? Я не маю права та не зможу відзвітувати за ЮО,яка вже ліквідована.
Яким чином відзвітувати за укладені договори та «закрити» діючі, якщо постачання товарів чи надання послуг передбачалося до 31.12.2023р. на школу та садок (разом НВК)?
Якщо припустити, що можна зробити додаткові угоди до кожного договору , то термін дії договорів до якої дати? До 30 жовтня 2023 р, щоб відзвітувати про договори 31.10?
+цікавить питання стосовно закупівлі товарів/послуг на новостворені ЮО: дані процедури можна здійснювати шляхом укладення прямих договорів (у межах можливих граничних сум для їх укладання)?
Завчасно дякую!

Відповідь

Вітаємо! Щодо завершення попередніх договорів. В даній ситуації можемо рекомендувати завчасно замовити необхідний обсяг товарів завчасно для задовлення потреби, допоки не будуть укладені нові договори, та відповідно прозвітувати про виконання попередніх договорів. Щодо закупівлі новими юридичними особами. ті закупівлі, які здійснюватиме замовник після реорганізації, мають відбуватись із дотриманням поточних вартісних меж наявної потреби, оскільки попередні закупівлі здійснювались іншою юридичною особою і не могли бути передбачені замовником, який утворився в результаті реорганізації. При цьому підсумовувати закупівлі, які вже відбулись у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля товару за кошти благодійного фонду
    31 Березня 2025
    Читати відповідь

    Посольство Японії вирішило виділити грант на закупівлю обладнання для державного підприємства. Посольство провело запит цінових пропозицій від різних постачальників на закупівлю обладнання. Посольство виділяє кошти благодійному фонду, а благодійний фонд

  • Капітальний ремонт системи вентиляції – роботи чи послуги?
    31 Березня 2025
    Читати відповідь

    Необхідно здійснити закупівлю (відкриті торги) на капітальний ремонт системи вентиляції, при цьому вартість вентиляційних установок становить 70 % загальної вартості закупівлі. Як визначити предмет закупівлі: товари з встановленням, послуги чі

  • Дискримінаційні вимоги?
    30 Березня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Відкриті торги з особливостями, на підтвердження технічних параметрів медичного обладнання постачальник підробив документ (Надає паспорт на обладнання, у якому технічні параметри не відповідають параметрам обладнання які зазначені на

  • Розірвання договору чи зміни до договору?
    30 Березня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги. Предмет: Послуги зі встановлення системи контролю доступу в приміщенні. Код ДК: 51220000-0. Є один учасник, якого визнано переможцем. В систему завантажено підписаний між сторонами договір. На цьому етапі

  • Чи обов’язковий протокол для закупівлі без ЕСЗ?
    30 Березня 2025
    Читати відповідь

    Чи обов’язковим є складання протоклів робочої групи та уповноваженої особи до закупівель без викоритсання електронної системи? До яких закупівель вищезгадані документи є обов’язковими до складання?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО