Співвиконавець у закупівлі товару ➤ РАДНИК, портал
Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, ми як учасник готуємо тендерну пропозицію, предметом закупівлі є товар, в тендерній документації Замовник вказав, що:
3.9. Інформація про субпідрядника (субпідрядників) – Залучення субпідрядної організації не передбачено в рамках даної закупівлі.
Разом з тим, додатку встановлено наступну вимогу, а саме:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для монтажу обладнання, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника співвиконавця ***Назва співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності співвиконавця.
Наше товариство має лише одного директора, для монтажу та сервісного обслуговування будуть залучені інженери уповноваженого(офіційного) представника виробника на теритрії України.
Замовник сказав пишіть уих інженерів і надавайте документ який підтверджує наші з інженерами відносини, але документацією про ніякий підтверджувальний документ мови не йде. Підкажіть, будь ласка, як вірно вчинити в даній ситуації, адже предметом закупівлі є товар. Дякую.
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Співвиконавець у закупівлі товару. З пункту 15 частини 1 статті 19, пункту 18 частини 2 статті 22, частини 3 статті 16 і частини 7 статті 17 Закону випливає, що субпідрядники / співвиконавці можуть залучатися учасниками (переможцями) лише у випадках, коли предметом закупівлі є роботи або послуги в розумінні пунктів 27 і 21 частини 1 статті 1 цього Закону. Водночас Закон не передбачає залучення субпідрядників /...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю, Радник! Було здійснено закупівлю без використання електронної системи за кодом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, конкретно – послуга із розроблення документації із землеустрою щодо земельної ділянки. Наявна потреба
Військовою частиною проводиться закупівля за процедурою “відкриті торги з особливостями” за предметом “Навушники спеціальні”. Дана закупівля не є оборонною, проводиться в порядку, визначеного ПКМУ 1178. Сума даної закупівлі оголошена з
Вітаю. Чи підпадає під дію ЗУ Про публічні закупівлі придбання сільською радою об’єкту нерухомості (нежитлова будівля)? Дякую.
Доброго дня!!! Була проведена закупівля (капітальний ремонт) без використання електронної системи на суму 330 тисяч гривень: (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (робочого проекту) з проходженням експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту
Чи можливо здійснити закупівлю без застосування ЕСЗ 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення (Транспортні послуги з доставки військовозобов’язаних до місць проходження військової служби) посилаючись на підпункт 21 пункту 13. “виконання мобілізаційних
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!