Додаток до ТД-переможцю ➤ РАДНИК, портал
підкажіть, будь ласка, чи правильно я оформила додаток до ТД щодо надання переможцем необхідних документів?:
Вимоги до переможця процедури закупівлі
1. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
– відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
– копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Зазначену в цьому пункті інформацію та/або документи рекомендовано подати переможцю процедури закупівлі шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
2. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2.1. Щодо пунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
У разі коли доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію/документи (із датою формування документа не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме:
1) підпункт 3 пункту 47 – Інформаційна довідка/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (інформація в якій/якому підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей)
2) підпункти 5, 6 пункту 47 Особливостей – *Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (інформація, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктами 5 та 6 пункту 47 Особливостей)
3) підпункт 12 пункту 47 Особливостей – *Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (інформація, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 12 пункту 47 Особливостей),
а також довідка у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення (кримінального, адміністративного та іншого), пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
4) абзац 14 пункту 47 Особливостей – Довідка в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з державною установою «Відкриті публічні фінанси», що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)
або
документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що переможець сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
* На виконання вимог підпунктів 6, 12 Особливостей, переможець процедури закупівлі може надати єдиний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (що об’єднує зазначені два пункти), якщо така службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі підписала тендерну пропозицію та уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
На виконання вимог пунктів 5, 12 частини першої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі може надати єдиний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (що об’єднує зазначені два пункти), якщо переможцем процедури закупівлі є фізична особа.
3. У разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, переможець процедури закупівлі надає замовнику лист з відповідною інформацією про таку відмову.
Непідписання/неукладення договору про закупівлю з вини переможця процедури закупівлі або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цією тендерною документацією, або ненадання вищезазначеного листа, вважається відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.».
(забезпечення у нас не буде). Дякую за відповідь
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Додаток до ТД-переможцю. Для детального аналізу питання пропонуємо звернутися на платну консультацію до тендерного агентства «Радник» по телефону +38 (044) 334 80 72. Водночас на разі ви можете скористатися зразком документа, розробленим фахівцями компанії «Радник» Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги). Запрошуємо на навчання: Онлайн-навчання «Онлайн-марафон для закупівельника: від початківця до експерта з публічних закупівель»
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи можна отримати посилання на рішення суду чи постанову чи будь який нормативно-правовий документ, що стосується укладення договорів по пп 6 п 13 Особливостей в частині “пов’язаних осіб”. Законно чи
Плануємо проводити закупівлю робіт з капітального ремонту (реставрації) пам’ятки національного значення. На що потрібно звернути увагу і передбачити у тендерній документації при закупівлі, щоб не порушити законодавство щодо охорони культурної
Вітаю, Радник! Було здійснено закупівлю без використання електронної системи за кодом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, конкретно – послуга із розроблення документації із землеустрою щодо земельної ділянки. Наявна потреба
Військовою частиною проводиться закупівля за процедурою “відкриті торги з особливостями” за предметом “Навушники спеціальні”. Дана закупівля не є оборонною, проводиться в порядку, визначеного ПКМУ 1178. Сума даної закупівлі оголошена з
Вітаю. Чи підпадає під дію ЗУ Про публічні закупівлі придбання сільською радою об’єкту нерухомості (нежитлова будівля)? Дякую.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!