Внесення змін до тендерної документації ➤ РАДНИК, портал

09 Липня 2023
alla

Дуже потрібна консультація щодо застосування норм постанови КМУ від 19.06.2023 №621 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 621).
Нашою установою 07.06.2023 року оголошено відкриті торги для закупівлі енергосервісу ( ідентифікатор – UA-2023-06-07-009175-a). Вся документація була підготовлена відповідно до Закону України №922 та Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації».
Оскільки Постанова 621 набрала чинності ще 21.06.2023 року (до закінчення періоду подачі тендерних пропозицій по нашій процедурі), мною було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині умов укладення договору та його погодження з Держенергоефективності. Перш за все, це було зроблено з метою полегшення та пришвидшення етапу заключення договору.
Проте, в листі Мінекономіки №3323-04/32328-06 від 03.07.2023 року в останньому абзаці зроблено наголос на статтю 58 Конституції України до норм якої, закупівлі, що розпочаті до набрання НПА чинності, завершуються у порядку, що діяв до набрання ними чинності.
ПИТАННЯ: чи буде помилкою те, що до діючої процедури були внесені зміни з приводу прийняття Постанови 621 і, відповідно, процедура не буде завершена по старих НПА. Все ж таки листи Мінекономіки мають лише рекомендаційний характер.
(P.S. в Держенергоефективності по телефонній розмові відповіли, що вони вже не погоджують істотні умови договору. Таким чином, якщо я зараз знову внесу зміни до ТД і відміню всі попередні зміни (відповідно до Постанови 621), то як мені потім пройти погодження істотних умов договору?)

Відповідь

Доброго дня! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Внесення змін до тендерної документації. Відповідно до п 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО