Запит ДАСУ на надання персональних даних ➤ РАДНИК, портал

05 Липня 2023
oksana

Допоможіть, бо в перше у такій ситуації. 25.04.2023 розпочався моніторинг ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (CPV)
(Бензин А – 92(або еквівалент), бензин А- 95( або еквівалент), дизельне паливо, газ нафтовий скраплений) 17.05.2023 Отримали висновок:
За результатами аналізу питання розміщення та
оприлюднення інформації про закупівлю встановлено
порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24
Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної
документації вимогам Закону та Особливостям №1178
встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей
№1178.
За результатами аналізу питання дотримання
Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
щодо визначення предмета закупівлі; відображення
закупівлі у річному плані; правильності заповнення
документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та
Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ
«ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» та визначення його
переможцем тендеру; надання учасником-переможцем
документів під час укладання договору про закупівлю;
відповідності умов договору умовам тендерної
документації та тендерній пропозиції переможця,
своєчасності укладання договору про закупівлю та його
оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов’язання щодо усунення
порушення (порушень)
законодавства у сфері публічних
закупівель (у разі наявності таких
порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері
закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби
зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом
проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань
тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог
пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей
№1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про
закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178
при складанні тендерної документації. .
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення
висновку оприлюднити через електронну систему
закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про
усунення порушення (порушень) законодавства у сфері
публічних закупівель, викладених у висновку, або
аргументовані заперечення до висновку, або інформацію
про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ми надали відповідь:
Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації шляхом детального вивчення законодавства для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель та зобов’язується не допускати їх в майбутньому.
03.07.2023 приходить лист (укрпошта) що Західний офіс держаудитслужби просить надати інформацію щодо відповідальних посадових осіб Замовника , для складання протоколів про адміністративне правопорушення.
Що робити у таких випадках? Як поступити щоб не склали протокол? Дякую.

Відповідь

Вітаю! Експерти  порталу  «Радник»  відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання  запиту ДАСУ на надання персональних даних. Перш за все зауважу, що для надання коректної відповіді на питання слід переглянути повну інформацію закупівлю, які саме було встановлено порушення, строки надання інформації про усунення порушень тощо. У зв’язку з цим, рекомендуємо звертатися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Проте, зауважимо, що Порядок № 631 надає посадовим особам органів Держаудитслужби право одержувати на...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо технічної помилки в полі “Номер договору
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо технічної помилки в полі “Номер договору” Шановні колеги, Повідомляємо, що під час публікації договору на майданчику публічних закупівель “Закупівлі.Про” за процедурою закупівлі Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6

  • Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації на закупівлю Фронтального ковшового навантажувача БЕЗ зворотної лопати. шановна редакціє ! Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання: Замовник планує (шляхом проведення відкритих торгів з

  • Невідповідність у відомості на матеріальні ресурси, чи можна застосувати функціонал «24 години»?
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав документ, з цінами на матеріальні ресурси не у відповідності до запропонованої таблиці, а саме не вказав вартість за одиницю кожного найменування матеріального ресурсу в полях: поточна ціна за

  • Чи є послуга з проходження практики закупівлею
    02 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, якщо студент буде проходити на підприємстві оплачувану практику, чи відноситься це до витрат згідно з публічними закупівлями? Хочу уточнити, бо як на мене, то це все ж

  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО