Вимога в тендерній документації ➤ РАДНИК, портал

06 Липня 2023
iuliia

Допоможіть будь ласка розібратися в ситуації:
В тендерній доументації на закупівлю стоматологічних інструментів була вимога:
“З метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, найменування замовника.”
Учасник ФОП надав гарантійного листа від себе: вказавши що весь товар знаходиться в них на балансі, та мають відповідне маркування згідно чинного Законодавства. і вбачають недоцільним надавати гарантійний лист-Виробника на вже отриманий товар.
В зв’язку з тим, що цього учасника вже підтвердили переможцем, а інший учасник збирається оскаржувати рішення, вважаєм за доцільним скасувати закупівлю (в з’язку з неможливістю усунення порушень) .
Можна дізнатися Вашу думку?

Відповідь

Доброго дня! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Вимога в тендерній документації. Нажаль з записаного Вами питання не зрозуміло в чому саме потрібно допомогти розібратися. Просимо уточнити ваше  питання для подальшої відповіді. Або  для аналізу документів Ви можете  звернутись   на   платну   консультацію   до   Тендерного   агентства   «Радник»   +38   (044)   334   80   72 tenders.kiev@gmail.com. Запрошуємо на навчання«Дводенне підвищення кваліфікації для замовників»

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Помилка в КЕКВ
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовником у ЕСЗ сформовано закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів ДК 021-2015 5011 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за КЕКВ 2240 Оплата послуг

  • питання щодо кінцевого бенефіціарного власника та акціонерів
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    1. Як прописати вимоги статей Рамкової угоди правильно, Якщо замість кінцевого бенефіціарного власника – акціонер? 2. Які документи вимагати? 3. Чи потрібно застосовувати вимоги Рамкової угоди до директора (керівника) переможця

  • Чи можна збільшити суму договору фінансового лізингу у разі накопичення заборгованості та відсотків?
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не

  • Як прозвітувати про договір на поставку пакетів для сміття, якщо постачальник частково не виконав договір
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів

  • Зміна товщини дорожньої розмітки з 10 см на 15 см
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО