Підкажіть як виконати вимогу Постанови 710

07 Червня 2023
tetiana

Підкажіть як виконати вимогу Постанови 710: “Головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;” Щодо процедур закупівель все обгрунтовуємо, затверджуємо та публікуємо на веб-сайті. Проте для прямих закупівель, яких більшість в нас не зовсім розумію що писати в обгрунтуванні очікуваної вартості, технічних вимог, тому що в відділ просто приносять договір на 2-20 тис, в якому ніяких посилань ні на закони, ні на ДСТУ немає, нам треба по кожній такій маленькій закупівлі спеціалістам сидіти шукати ті ДСТУ, постанови, а бюджетне зобовязання і очікувана вартість так само – просто писати “згідно бюджету ради зі змінами”? Можливо у вас є якась типова форма чи шаблон чи приклади, як обгрунтовують замовники такі закупівлі, в яких по 50-100 прямих договорів в місяць? Разом з тим розумію, що таке обгрунтування не повинна містити формальний характер, але ж ні часу на це немає, і незрозуміло звідки брати інформацію для такої великої кількості обгрунтувань. Буду дуже вдячна за допомогу.

Відповідь

Вітаю! Для практичного виконання Постанови № 710 рекомендуємо користуватися розробленими прикладами обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за гіперпосиланнями наведеними в електронній книзі Дотримання Постанови № 710 в частині підготовки й оприлюднення обґрунтувань на порталі Радник. Рекомендуємо ознайомитися із статтею Інтерв’ю з головою Держаудитслужби щодо виконання Постанови № 710 Запрошуємо вас на Запрошуємо вас на офлайн-навчання «Фахівець з публічних закупівель: 5-денний інтенсивний практичний курс» що відбудеться 12 – 16.06.2023...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО