В нашій установі відбулася виїзна комплексна перевірка ДАСУ
В нашій установі відбулася виїзна комплексна перевірка ДАСУ в ході якої встановлено порушення вимог п.1. ч.1 ст.31 Закону пропозиція не відповідала вимогам ТД абз.1 ч.3 ст.22 Закону, а саме: п.2 Додатку 4 до ТД вимагалося: “сканкопію оригіналу Дозволу Державної служби України з питань праці (Держгірпромнагляду) на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним законодавством України / Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої відповідним територіальним підрозділом Державної служби України з питань праці”.
Замовник рахує, що відповідно
Учасник в складі тендерної пропозиції надав Дозвіл та Декларації.
ДАСУ стверджує, що в складі пропозиції відсутня Декларація відповідно до вимог п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки…, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 в редакції яка діяла на 10.03.2021 року на роботи відповідно до п.17 групи Б Додатку 2 Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» на виконання робіт із ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115, які передбачені пунктами 27-28, 89-90, 94-95 ч.1 Додатка 4 до ТД. Акт перевірки підписаний з запереченням. Заперечення ДАСУ не прийняло. Позиція замовника оскарження до суду. Інд. закупівлі UA-2021-06-18-013515-c. Аналогічна закупівля з моніторингом де порушень не встановлено UA-2021-07-16-006013-b.
Крім того, відповідно до п.п.7.3. п.7 тендерної документації, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у капітальному ремонті.
Учасником наданий відповідний гарантійний лист, що є підтвердженням того, він має отримати потрібні документи до початку робіт відповідно до вимог законодавства, яке передбачає строк не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт з умовою відсутності відмови в реєстрації декларації.
Замовник не вважає виконання робіт із ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115 на відкритому повітрі небезпечними роботами та ґрунтовку ГФ-021 та емаль ПФ-115 токсичними, так як вони виготовлені не на основі алкідних лаків, а мають відсоток вмісту їх. За ступенем токсичності відповідно до класифікації токсичних речовин дані товари є помірнотоксичні.
Згідно Українського Правопису, схваленого Постановою Кабінету міністрів України № 437 від 22 травня 2019 року, (параграф 165 «Скісна риска (/)» розділ V «Вживання розділових знаків») скісна риска (/) застосовується: «в офіційно-діловому та науковому стилях – як розділовий знак між однорідними членами речення та в інших подібних випадках у значенні, близькому як до єднального (—і), так і до розділового (=або) сполучників (з можливістю переважання в різних контекстах то одного, то іншого з цих значень).
Питання:
1. Чи обов’язково учасник повинен був подати в складі пропозиції Декларацію відповідно п.17 групи Б Додатку 2 Порядку на виконання вищезазначених робіт.
2. Чи було б порушенням якби учасник взагалі не надав у складі пропозиції Декларації, а тільки Дозвіл з огляду на вживання (/) у вимогах ТД.
Вітаю, для детального аналізу моніторингу ви можете звернутися на платну консультації до Тендерного агентства «Радник» по тел. +38 (044) 334 80 72. Ми вважаємо, що скісна риска «/» відповідає змісту сполучника «або». Водночас наступного разу радимо замовнику, при встановленні того, або іншого документу чітко вказувати «та/або», в такому випадку у аудиторів не буде підстав вважати, що учасник мав надати абидва документа. Рекомендуємо ознайомитися зі статтями Приклад позовної заяви на оскарження рішення Колегії та Оскарження висновку ДАСУ про результати...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи обов’язково потрібне “Положення про порядок проведення аналізу цінових пропозиці
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального
Чи має право фізична особа – підприємець (ФОП) шляхом оформлення нотаріальної довіреності уповноважити фізичну особу, яка не є працівником ФОП, на виконання наступних дій: підготовка тендерної документації; підписання договорів та
на початку року бюджетній установі доведено кошти по КЕВК 2240, на поточний ремонт у загальній сумі 400тис. По факту поточних ремонтів заплановано три на цю суму. Чи правомірно провести поточні
Добрий день. Ми КНП лікарня. Здійснюємо закупівлю через ЗЦП за кошти місцевого бюджету. Очікувана вартість 8 000 грн. Чи потрібно оприлюднювати на офіційному сайті технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!