Щодо виконання рішення АМКУ

23 Березня 2023
olena

Закупівля ВТ з особлив. 28.02.23 Визнано переможця Участник 1. В період оскарження 03.03.23 Учасник 2 подає скаргу в АМКУ на оскарження результатів кваліфікації. АМКУ 14.03.23 виносить рішення скасувати рішення про намір укласти договір.
До АМКУ надіслано відповідь про скасування рішення.

Але що робити далі незрозуміло.
На майданчику закупки говорять, що якщо невідповідності стосуються технічних, якісних характеристик (а переможець не надав технічний регламент на піч, та нема ліцензії на видалення відходів, які прописані в ТД в дод 2 «тех, якісні хара-ки») то ми не можемо надати знову 24 години на усунення невідповідностей.

Але в листі АМКУ є такий абзац: Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище
документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності,
порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону. Тобто я повинна надати Учаснику 1 який був переможцем, якого я скасувала, 24 години на виправлення невідповідностей? (коли перший раз визнавала переможцем давала 24 год). Та ще така ситуація, що подзвонила ця компанія Учасник 1 , та говорить що отримали оновлений технічний регламент, який вони не надали першого разу, але він датою 13.03або 15.03.2023, а закупівля оголошена 16.02.23. Питання, якщо я дам все ж таки 24 год, я можу брати за увагу і визнати переможцем якщо дата тех.регламенту 13.03 або15.03.2023. Дуже дякуємо!

Відповідь

Вітаю! Щодо першої частини питання зазначимо, що якщо АМКУ в своєму рішенні встановив факт ненадання Вами 24 год на виправлення учасником недоліків, то зазначене порушення усувається шляхом надання відповідно учаснику 24 год на виправлення даних недоліків. Проте, у разі якщо АМКУ за окремими пунктами скарги встановив наявність підстав для прямого відхилення Пропозиції, то відповідно Пропозиція такого учасника може бути відхилена одразу. Щодо надання документів. Задля надання коректної відповіді на дане питання, необхідно ознайомитись з вимогами тендерної документації та документами учасника....

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО