Щодо запиту від ДАСУ

17 Березня 2023
mariia

Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 09:13:06

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-23-009132-a, яка проводиться Відділом освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника (Додаток №1) встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Водночас, відповідно до норм пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу обгрунтування щодо підставності включення до тендерної документації вимоги про підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у пунктах 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь

Вітаю.  При необхідності детального аналізу запиту від Держаудислужби та підготовки пояснень пропонуємо звернутися на платну консультацію до Тендерного агенства «Радник» по телефону +38 (044) 334 80 72 При цьому, зазначимо, що пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості),у разі проведення відкритих...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО