ОлегOlegprozorro@gmail.com
Добрий день. Питання стосується поточного ремонту.
Поточний ремонт – це послуги. З цим зрозуміло. В предметі договору про закупівлю пишемо – послуги з поточного ремонту …
Але багато замовників у договорах по поточному ремонту пишуть: «Здійснення оплати відбувається на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)».
А також пишуть: «Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем Послуг на підставі Акту наданих послуг».
1. Тобто приймаємо роботи, а оплачуємо послуги? Чи правомірно так писати? Чи можна приймати роботи, коли договір стосується послуг?
2. Чи потрібно приймати послуги? Але чи існують спеціальні акти приймання послуг з поточного ремонту? Чи бувають вони за формою, так як «наприклад акти виконаних будівельних робіт (КБ-2в)»? Або «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)». Чи існує аналог такої довідки для послуг по поточному ремонту? Якщо бувають то підкажіть будь ласка їх назву.
Крім того практично в усіх договорах у додатках вживається термін «роботи».
В спрецифікації до договору пишуть – найменування робіт.
В локальному кошторисі пишуть – найменування послуг.
В дефектному акті – найменування робіт.
3. Як правильно поєднати поняття «послуг» і поняття «робіт» у договорі з поточного ремонту? – У яких пунктах договору писати «послуги», а у яких писати «роботи»?
4. Що потрібно приймати у договорі по поточному ремонту:
-закінчені роботи; -об’єкт будівництва; -надані послуги.?…
5. Гарантійний строк:
-закінчених робіт; -об’єкта будівництва; -наданих послуг.?…
6. Чи правомірно у додатках до договору по поточному ремонту(таких як специфікація, кошторис, дефектний акт) вживати термін «роботи»? Якщо так – то чи можна вживати у будь-яких додатках? Чи в певних можна, а в певних ні? В яких можна?
Дякую.
Добрий день! Ваше питання має багато нюансів та тонкощів, для того аби надати Вам відповідь, зі свого боку нам необхідно звернутися до компетентних спеціалістів даної сфери та провести розширений аналіз нормативних документів. Дана юридична послуга надається на платній основі. Якщо Ваше питання досі актуальне направте свої контакти на нашу електронну пошту radnukdz@gmail.com і з Вами в найкоротші терміни зв’яжуться наші спеціалісти. Або ж зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть будь ласка чи можна створювати план закупівель до прямих договорів на 50 тис.грн. по коду ДК однією строчкою, коли це будуть різні закупівлі і різні договори протягом року? Наприклад,
У підприємства є діючий тендерний договір на закупівлю бензину А-95-Євро5-Е0. обїєм не вибраний. Від постачальника надійшов лист про заборонну здійснювати відпуск для споживачів бензинів з октановим числом, що не перевищує
Скажіть будь ласка чи можна здійснювати закупівлі освітнього обладнання за за кошти програми Ukraine Facility за прямими договорами якщо сума по кодах ДК не перевищує 100 тис і обладнання немає
На початку року було проведено запит цінових пропозицій на закупівлю продуктів харчування. На сьогоднішній день планується розірвання договору з постачальником у зв’язку з недотриманням умов договору, а саме — невідповідністю
Закупівля бензину здійснювалась через запит ціни пропозиції. Закупівля до 500 тис. грн. Під час внесення інформації про характеристики товару, було вказано бренд бензину. Прийшов учасник з іншим брендом. Нас це
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!