ОлегOlegprozorro@gmail.com

04 Березня 2020
Олег

Добрий день. Питання стосується поточного ремонту.
Поточний ремонт – це послуги. З цим зрозуміло. В предметі договору про закупівлю пишемо – послуги з поточного ремонту …
Але багато замовників у договорах по поточному ремонту пишуть: «Здійснення оплати відбувається на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)».
А також пишуть: «Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем Послуг на підставі Акту наданих послуг».
1. Тобто приймаємо роботи, а оплачуємо послуги? Чи правомірно так писати? Чи можна приймати роботи, коли договір стосується послуг?
2. Чи потрібно приймати послуги? Але чи існують спеціальні акти приймання послуг з поточного ремонту? Чи бувають вони за формою, так як «наприклад акти виконаних будівельних робіт (КБ-2в)»? Або «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)». Чи існує аналог такої довідки для послуг по поточному ремонту? Якщо бувають то підкажіть будь ласка їх назву.
Крім того практично в усіх договорах у додатках вживається термін «роботи».
В спрецифікації до договору пишуть – найменування робіт.
В локальному кошторисі пишуть – найменування послуг.
В дефектному акті – найменування робіт.
3. Як правильно поєднати поняття «послуг» і поняття «робіт» у договорі з поточного ремонту? – У яких пунктах договору писати «послуги», а у яких писати «роботи»?
4. Що потрібно приймати у договорі по поточному ремонту:
-закінчені роботи; -об’єкт будівництва; -надані послуги.?…
5. Гарантійний строк:
-закінчених робіт; -об’єкта будівництва; -наданих послуг.?…
6. Чи правомірно у додатках до договору по поточному ремонту(таких як специфікація, кошторис, дефектний акт) вживати термін «роботи»? Якщо так – то чи можна вживати у будь-яких додатках? Чи в певних можна, а в певних ні? В яких можна?
Дякую.

Відповідь

Добрий день! Ваше питання має багато нюансів та тонкощів, для того аби надати Вам відповідь, зі свого боку нам необхідно звернутися до компетентних спеціалістів даної сфери та провести розширений аналіз нормативних документів. Дана юридична послуга надається на платній основі. Якщо Ваше питання досі актуальне направте свої контакти на нашу електронну пошту radnukdz@gmail.com і з Вами в найкоротші терміни зв’яжуться наші спеціалісти. Або ж зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи може УО оголошувати закупівлі у неробочий час?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Чи можна уповноваженій оголошувати закупівлі не в робочій час?

  • Реконструкція різних будівель за однією адресою
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовник планує будувати дахову СЕС на своїй території (одна адреса — кілька різних будівель). Розташування сонячних панелей планується здійснити на різних будівлях, на які є окремі інвентарні справі та технічні

  • Чи застосовувати НК 024:2023, якщо немедичний заклад закуповує медичні вироби?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Орган місцевого самоврядування (не медичний заклад) планує здійснити закупівлю крісел колісних для великих навантажень. Чи має право замовник, який не є закладом охорони здоров’я, закуповувати такі вироби за кодом ДК

  • ДАСУ зобов’язало відмінити закупівлі, АМКУ скасувало відміну
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    У закупівлі я визначила переможця (участник був один). Прийшли Моніторинг, знайшли помилки…. До їх рішення я усунула відміною закупівлі, так як повернути на кваліфікацію не можливо…. ДАСУ погодилося що я

  • Щодо друкованого протоколу
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! На площадці закупівлі про автоматично формується протокол затвердження річного плану. Підкажіть, будь ласка, на скільки це юридично вірно користуватися ним, а не друкувати протокол старого зразка?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО