Отримали пакет документів від ТОВ \”Газопостачальної компанії \”Нафтогаз Трейдинг\”

29 Вересня 2022
valentyna

Отримали пакет документів від ТОВ “Газопостачальної компанії “Нафтогаз Трейдинг” щодо постачання природного газу на період – з 01 січня до 31 березня 2023 року. Наведений алгоритм дій, де зокрема зазначено:
1. Визначаються обсяги та вартість поставки природного газу на період з 01 січня по 31 березня 2023 року.
2. В залежності від вартості готуються та надсилаються на адресу Товариства наступні документи та наведений приклад документів в залежності від вартості ( до 50 тисяч-прямий договір, від 50 до 200 тис.-спрощена та від 200 тис.-переговорна на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону.
Виникає питання, чому готувати документи в залежності від вартості обсягу на період з 01.01 по 31.03? Чи не буде це розцінено як уникання процедури закупівлі? Наша річна потреба буде більше ніж 200 тисяч, а на період з 01.01 по 31.03 – до 200 тисяч грн.
Чи можемо ми провести спрощену закупівлю на період з 01.01 до 31.03 по Постанові №169? Адже більше всього воєнний стан буде продовжений? Як бути в такій ситуації?

Відповідь

Відповідаючи на питання «чому готувати документи в залежності від вартості обсягу на період з 01.01.2023 по 31.03.2023» можемо припустити, що така пропозиція виникла у зв’язку з тим, що більшість бюджетних установ / закладів охорони здоров’я ще у 2021 році уклали договори / договори про закупівлю з Нафтогаз Трейдингом згідно Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021 / 2022 років зі строком дії договору до 31.12.2022. Про закупівлю згідно Меморандому ми писали у статті «Закупівля природного газу: актуальні питання». Замовники Нафтогазу, які не укладали договори згідно Меморандуму...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Питанняпо поводу розторгнення договору у зв\’язку з не в
    14 Травня 2024
    Читати відповідь

    ППитанняпо поводу розторгнення договору у зв’язку з не в

  • Тепловізори без ПДВ?
    14 Травня 2024
    Читати відповідь

    Пскажіть будь ласка по якій постанові чи закону тепловізори без ПДВ? дякую

  • Відповідь на вимогу учасника
    14 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПВідбулися Відкриті торги з Особливостями. Вийшло три Учасника. Перший Учасник , який мав найнижчу цінову пропозицію надав паспорт якості товару на польській мові без перекладу на українську мову. Надання паспорту

  • Вартісні межі в закупівлях
    14 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПЗа кодом ДК 021-2015: 44110000-4 – Конструкційні матеріали укладено прямі договори на суму 37 000.00 грн (плитка), 3 434.00 грн (цемент, піна монтажна). Протягом року потрібно буде ще укласти договори

  • Закупівля без використання електронної системи
    14 Травня 2024
    Читати відповідь

    ПДоброго дня.Чи потрібно публікувати договір про закупівлю послуг для поточного ремонту вартістю до 200тис грн, якщо закупівля проведена без використання електронної системи?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО