Дасу перевіряє закупівлі, що проводилися на початку війни
Зараз аудиторська служба почала перевіряти закупівлі, які проподились на початку війни і коли жоден з реєстрів не працював з питанням: Яким чином Замовник перевірив інформацію про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі , так як, інформація, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості) відсутня.
Вітаю, у матеріалах «Висновки моніторингу щодо статті 17 Закону в період воєнного стану» та (Не)відкриті реєстри: практика ДАСУ ми проаналізували висновки моніторингу щодо інформації в реєстрах, які н працюють, та дійшли висновку що відсутність публічного доступу до реєстрів не є причиною для поблажливішого ставлення аудиторів. Замовнику потрібно мати документальне підтвердження здійснення перевірки (витяги чи інформаційні довідки з відповідних реєстрів) переможця та додавати його до роз’яснень запиту ДАСУ. В інакшому випадку Держаудитслужба зобов’язує замовника здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором про закупівлю Задля уникнення припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи сумується по ДК прямі договори по закупівлям ритуальних послуг та товарів для проведення безкоштовного поховання осіб які загинули при виконанні бойових завдань? Чи можна перевищити вартісні межі по послугам
ППитання по п.12 Особливостей. Як розуміти “предмет закупівлі товару” у запиті пропозиції постачальників – 500 тис.грн? Тобто, 500 тис це в межах однієї закупівлі чи рахується по коду за поточний
Пнаша організація уклала прямий договір на постачання природного газу у січні – квітні 2024 року, на суму 98268,33 грн,проте в березні було перевищено використання запланованої потреби, і на сьогоднішній день
ПЧи можливо в проекті договору, який є додатком до тендерної документації (ВТ з особливостями) , не зазначати та не додавати додатки до договору, якщо на етапі підготовки ТД визначитись з
ПДобрий ранок! Коледж запланував на 2024 рік провести закупівель на покрівельні матеріали на суму 100 тис. грн. У першому кварталі 2024 року на це було витрачено 40 тис. грн. На
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.