Механізм 24 години на виправлення помилок

23 Вересня 2022
olha

механізм 24 години на виправлення помилок. Чи можна дозапитувати документ щодо кваліфікаційних критеріїв чи повноважень права підпису, який визначально відсутній в пропозиції учасника? В інтерв’ю з в.о. Голови, першою заступницею Голови Антимонопольного комітету України Ольгою Піщанською https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/ , вона чітко зазначала: «При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». При цьому ДАСУ останнім часом притримується протилежної думки та вважає порушенням дозапитування документа, який визначально був відсутній в пропозиції. АМКУ навпаки: звинувачує замовників в ненаданні права учасникам на виправлення невідповідностей шляхом механізму 24 години. Роз’яснення МЕУ від 07.02.2022 чіткості не внесло, але в ньому в деяких прикладах простежується підхід такий: якщо учасник НЕ надав якоїсь довідки або документ, який щось підтверджує, то, відповідно, у замовника немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин. Величезне прохання, якщо вже є якась судова практика із оскарження висновків ДАСУ, в яких в порушення було виненсено дозапитування відсутнього в пропозиції Учасника документа, надайте, будь-ласка, їх коротенький аналіз.

Відповідь

  Вітаємо, у матеріалі «2 позиції щодо надання «24 годин» – оберіть свою» дійсно, ми дійшли висновку, що дійсно позиція АМКУ і Мінекономіки щодо усунення учасником невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом дозавантаження документів, надання яких передбачалося вимогами тендерної документації, є різними. У свою чергу аудиторська служба, дотримується позиції надання учаснику «24 годин» на виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Згідно якого пункту та підпункту особливостей можна зменшити суму договору у зв’язку із зменшенням обсягів робіт?
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    1.ВТ по поточному ремонту є договір з кошторисною документацією (договірна ціна тверда) під час виконання робіт виявлено що не потрібно таку кількість матеріалів (щебню ) в результаті виконання робіт на

  • Чи можна купити товар через електронний каталог на суму 200 тис. грн у разі розірвання попереднього договору?
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    в січні 2025 року був проведений тендер на закупівлю торф’яних брикетів по 3100 грн за тону станом на листопад 2025 року постачальник відмовляється постачати товар стверджуючи що на цей момент

  • Чи стосується локалізація додаткової потреби?
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день Закупівля рукавичок, річна потреба по коду ДК перевищила 200тис. Є додаткова потреба по коду ДК: але вартість рукавичок не буде перевищувути 200тис.Закупівля загалом буде перевищувати цю суму(бо є

  • Якщо виконавець є платником Єдиного податку 5 %, то при закупівлі робіт потрібно враховувати окремо цей податку чи ні?
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підчас виконання капітального ремонту об’єкту, заключили договір на виготовлення проектної документації. У зведеному кошторисному розрахунку ПКД у главі 12 чітко зазначена вартість 124 600грн без ПДВ. Відповідно в кінці розділу

  • У якому випадку Замовник зобов’язаний публікувати кошторисну документацію (повну або скорочену) під час оголошення спрощеної закупівлі?
    13 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Тема: Публікації кошторисної документації при закупівлі ремонтних робіт. Замовник на спрощеній системі. Питання: Замовником планується проведення закупівлі робіт з поточного ремонту приміщень та капітального ремонту будівлі. Вартість робіт перевищує 300

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО