Щодо втрати чинності ДСТУ Б Д .1.1.-1:2013
провели спрощену закупівлю ДК 021:021:2015- 45450000-6- Інші завешальні роботи ( Поточний ремонт), є переможець. При розгляді пропозицій з’ясували, що в оголошенні ми (Замовник) кошторисна документація повинна бути розроблена відповідно правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д .1.1.-1:2013, який втратив чинність. Але в наказі Мінекономіки 708, зміни не внесені. Як в даному випадку бути ? Відмінити торги і як обгрунувати? Будь ласка, прохання дати відповідь при можливості в найкоротший термін у зв’язку з закінченням строку розгляду пропозицій. Завчасно дякуємо за відповідь.
Вітаю! Якщо закупівля здійснювалась Вами у відповідності до Постанови № 169, відміна процедури в даному випадку не є обов’язковою. Ви маєте можливість внести правки стосовно розрахунку договірної ціни при підписанні договору. Якщо ж процедура закупівлі здійснювалась у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» то звертаємо увагу, що внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відбувається виключно на підставі частини 5 статті 41 Закону про публічні закупівлі, якою не передбачена зміна договірної ціни. В такому випадку, оптимальним варіантом...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Потрібно провести закупівлю “Виготовлення архітектурного макету території нашого закладу на основі розробленої 3-d моделі”. Допоможіть визначитись з предметом закупівлі: роботи чи послуги?
Добро ранку, чи потрібно робити додаткову угоду при зміні назви вулиці у Замовника
Підкажіть, будь-ласка, чи сумуються роботи з капітального ремонту і реконструкції, які будуть здійснюватися по одному об’єкту?
Автор (проектант) проєктно-кошторисної документації відмовляється укладати із Замовником договір на авторський нагляд під час капітального ремонту. Він планує передати право власності на проектно-кошторисну документацію Замовнику. Який алгоритм такої передачі, які
Заключено прямий договір на здійснення поточного ремонту найпростішого укриття на суму 200 тис. грн. У ході виконання робіт виникли додаткові роботи ( а саме встановлення системи вентиляції, ремонт каналізації та
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!