Щодо закупівлі вікон
Ми замовники. Необхідно в приміщенні замінити вікна. Самі вікна відносяться до товарів, але за законом товари – це також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Виходячи з цього я так розумію, що нам необхідно провести закупівлю товару (в нашому випадку предмет закупівлі це закупівля вікон з їх монтажем). Але в мене питання: за кошторисом закупівлю вікон запланували за КЕКВ 2240 (як послуги), чи буде помилкою, якщо закупівлю провести як поточний ремонт вікон та в техзавданні передбачити нові вікна та їх монтаж (але ми розуміємо, що самі вікна будуть значно дорожчі ніж послуги)?
Така сама ситуація з ремонтами автомобілів, – запчастини значно дорожчі ніж послуги їх заміни, але нам запчастини без їх установки не потрібні і я б це віднесла до послуг, але читаючи ЗУ про публічні закупівлі, я не розумію як правильно проводити такі закупівлі. Може необхідно робити 2 окремі договори? Але якщо будуть різні підрядник і постачальник можуть не надати гарантію. Буду Вам дуже вдячна за пояснення.
Вітаю! Згідно з Порядком складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, кошторис містить розподіл видатків (прим. ред.: під «видатками» маються на увазі кошти, які витрачають підприємства / організації / установи у процесі господарської / виробничої діяльності) за повною економічною класифікацією видатків бюджету (КЕКВ). Економічна класифікація видатків бюджету призначена для розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи правомірно Замовник надав Учаснику 24 годи на виправлення? «перелік виявлених невідповідностей: – Учасником надано документ “ Кошторис.pdf”. В Пояснювальній записці не зазначено інформацію в полі “Будівництво розташоване на території
Переможця оголосили 21.04.2025 о 12:50. Протягом 4-х днів він повинен завантажити документи переможця. До якого саме часу? До 25.04.2025 о 12:49? Чи до 25.04.2025 о 23:59?
я фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа) чи можу я по сумісництву на 0,25 (чи 0,5) ставки виконувати обовязки юрисконсульта на цьому ж підприємстві?
Доброго дня. Підскажіть як правильно встановити вимоги щодо надання документів від переможця тендеру за особливостями по п. 47 Особливостей. Адже у зразках Радника Додаток 4 (варіант 2) до ТД та
доброго дня, підкадіть будь ласка які договора потрібно публікувати в машинозчитувальному форматі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!