Розірвано договір на харчування: чи можна переговорну процедуру?

02 Вересня 2022
natalia

На початку 2022 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг організації шкільного харчування для пільгових категорій учнів по 15 лотах (кожний лот – окрема школа). За результатами відміни двох торгів, Замовником оголошено переговорну процедуру закупівлі та укладені договори. На сьогоднішній день, окремі підприємці відмовилися продовжувати надавати послуги з організації шкільного харчування по окремих лотах, тому для вивільнення коштів Замовником вирішено достроково розірвати договори по деяких лотах. Однак, з 1 вересня, у зв’язку з очним навчанням, Замовнику необхідно забезпечити гарячим харчуванням пільгові категорії учнів для тих закладів освіти, у яких відмовилися організовувати харчування підприємці. Питання: чи можемо ми зараз провести переговорну процедуру закупівлі згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником» (оскільки після розірвання договорів, сума вивільнених коштів перевищує 200 000 грн.), враховуючи те, що Замовник попередньо оголосив торги на оренду приміщень їдалень для окремих закладів освіти для організації шкільного харчування. На підставі підписаного договору оренди приміщень, фізична особа-підприємець, який орендує приміщення, якому передається вся необхідна матеріально-технічна база закладу, буде організовувати харчування і для пільгових категорій учнів. В оголошенні на оренду приміщення була вимога організовувати харчування саме за місцем знаходження закладу загальної середньої освіти та без права суборенди.

Відповідь

Бажаємо мирного українського неба та повідомляємо наступне. Закон про закупівлі не визначає переліку документів, які можуть підтвердити відсутність конкуренції з технічних причин. Мінекономіки віддавна відстоює позицію, що замовник самостійно визначає перелік підтвердних документів, про що зазначалося і в листі від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06 «Щодо застосування переговорної процедури», і в листі від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі», констатуючи, що замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відзначимо, що жоден державний орган в Україні не уповноважений видавати довідки /...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО