Юлія

31 Січня 2020
Юлія

Доброго дня! На даний час у нас діє така практична ситуація. Ми є комунальним підприємством,яке не фінансується з місцевого бюджету, тобто ми діємо як замовник в окремих сферах. На даний час в нас є безстрокові договори на закупівлю товарів з декількома постачальниками, в яких немає визначеної суми та предмету закупівлі. Тобто в кінці місяця ми отримуємо рахунок і сплачуємо його. А предметом закупівлі може бути, наприклад і принтер і папір. У звязку із нововведенням нових положень ЗУ “Про публічні закупівлі” будь-яка закупівля підлягає плануванню та звітності в системі. Тому ми просимо надати нам відповідь: 1. Як нам бути з такими договорами? З квітня місяця укладати на кожен окремий предмет закупівлі з одним і тим самим постачальником новий договір? Чи можливо є якийсь інший вихід з даної ситуації? Дякуємо за увагу.

Відповідь

Добрий день! Перш за все слід зазначити, що методика планування як і в новому та і в діючому Законі України «Про публічні закупівлі» залишалась незмінною. А саме, згідно ч. 1 ст. 4 діючого Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, не важливо на яку суму замовник купує товари, роботи чи послуги, та не...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО