Щодо змін Постанови №169
Не дуже зрозуміло, з останніми змінами до 169 Постанови.
1. Усе що по кодах ДК 2015 закупалося з 24.02.2022 – не оприлюднювалося у планах на Прозорро, а було у планах закупівель у внутрішніх Наказах державних підприємств.
2. Постає багато питань, у зв’язку зі змінами:
1. Приклад є договір на бензин на 100 тис., ми його заключили по 169 і як військовий стан буде відмінено опублікуємо. Але нам ще треба на 40 тис бензину, так як не вистачає (ціна зросла). Можна укласти прямий? Чи проводити спрощену?:
А) нова оборутка – можна прямий, але по коду вже 140 спрощену?
Б) у плані нема закупівель на Прозорро, і ми включаємо 40 тис. у внутрішній Наказ.
В) діє вісковий стан, 169 постанова а нам у серпні треба ще на 40 тис. грн бензин.
Тут ще заплутаніше стає сумуємо усі 3 100 + 40 + 40, чи тільки 2 останні після внесення змін до 169, 40+40 – і проводимо спрощену.
Г) чи 40 та 40 тис. це нові у планах нема тільки у внутрішньому Наказі і укладаємо прями договори?
Д) провели закупку по спрощеній бензин на 500 тис. а потім на 40 тис. – треба прямий на 40 зі звітом чи теж спрощену?
Е) з бензином у даному часі є проблеми, договори укладаються місячні, потреба 40 тис грн. на 2 місяць спрощена чи нова закупівля і знову прямий договір, чи вже сумується за кодом ДК 2015.
Раніше бензин закупали на рік коли ціна стабільна. А у теперішній час місячні договори. По 40 тис. грн. на місяць. І що робити на липень прямий а потім каталог і спрощені? Кожен місяць проводити??
Це набір питань, а є ще питання які стосуються Плану закупівель який публікується у Прозорро. Треба зв’язувати закупівлі з планом, чи ні? Чи ми все ведемо по Наказу замість плану Прозоррор?
Тут і так роботи вагони і Мінекономіки дало б якесь по шагове роз’яснення, а то заплутатися можна.
Вітаю! Якщо замовник проводить закупівлі згідно з Постановою № 169, то він має можливість чинити двома способами. Спосіб 1. Замовник не «сумує» закупівлі за кодом ДК, посилаючись на роз’яснення та консультації Мінекономіки Замовник виходить з того, що він не міг передбачити початок війни, так само як і не може заздалегідь об’єктивно передбачити виникнення нової чи додаткової потреби в товарах, роботах чи послугах під час воєнного стану. При цьому Мінекономіки в листі № 3304-04/16796-06 від 22.04.2022 зокрема, зауважило: «з...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Добрий день! В складі тендерної документації на закупівлю зварювального обладнання вимагалася цінова пропозиція за встановленою формою. Також до цінової пропозиції є інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції (далі
Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в
Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.
Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі
при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!