- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Оскарження та подання вимог у багатолотовій закупівлі

Відомо, що відкриті торги з особливостями автоматично створюються системою як лотова закупівля (мультилотова закупівля/багатолотова закупівля). Тому в цій статті ви дізнаєтесь, чи можна подати скаргу на всю процедуру закупівлі, чи все ж таки скарга подається на окремий лот.

Аналогічне питання розглянемо й стосовно подання вимог у багатолотовій закупівлі на прикладі електронного майданчика Zakupivli.Pro.

Подання вимог у багатолотовій закупівлі

У багатолотовій закупівлі учасник закупівель може подати вимогу як щодо всієї процедури закупівлі, так і по конкретному лоту.

Для подання загальної вимоги з головної сторінки закупівлі потрібно перейти в розділ «Вимоги» та натиснути кнопку «Подати вимогу». У цьому розділі також можна побачити, які вимоги подані учасниками — як загальні, так і по лотах.

Для подання вимоги за лотом з головної сторінки потрібно перейти на сторінку лота. На ній вибрати «Вимоги» та «Подати вимогу».

У цьому розділі можна побачити загальні вимоги, а вимоги по інших лотах, окрім даного, відображатись не будуть.

Можете також завантажити приклад звернення учасника до замовника щодо внесення змін до тендерної документації. Також корисною для вас може стати стаття «Невиконання учасником вимоги щодо конкретного формату файлу: формальна помилка чи ні? Практика АМКУ».

Оскарження в багатолотовій закупівлі

Аналогічно до подання вимог учасник може подати скаргу як загальну щодо проведення всієї процедури закупівлі, так і по конкретному лоту. Для подання загальної скарги учасник вибирає розділ «Скарги».

При оформленні скарги з головної сторінки скарга буде опублікована в розділі «Скарги в АМКУ до закупівлі».

Також можна перейти на сторінку лота в розділ «Скарги» й подати скаргу до лота — така скарга, відповідно, буде відображатись у системі в розділі «Скарги в АМКУ до лоту»:

У разі оскарження закупівлі на сторінці закупівлі з’явиться позначка «Призупинено».

Увага! Станом на дату написання цієї статті система працює так, що «Призупинено» буде зазначено як на головній сторінці, так і на сторінці кожного лота, навіть за яким скарги не подавались. Це питання наразі в роботі, планується, щоб у подальшому «Призупинено» не відображалось на всіх лотах. Але технічно в замовника є можливість продовжувати проводити кваліфікацію у цей період по лоту, який не оскаржується.

Приклад

Закупівля UA-2023-07-13-000307-a (скаргу було подано по лоту № 1, 01.08.2023, резолютивна частина рішення опублікована 21.08.2023 о 12:02, але процедура закупівлі наразі ще має позначку «Призупинено».

По лоту № 2, по якому скарги не подавались, продовжувалась кваліфікація, замовником 21.08.23 о 16:42 було опубліковано протокол про визначення переможця за лотом № 2, повідомлення про намір підписати договір сформовано: 21.08.23, 16:44.

Технічно система не перейшла через спір у лоті № 1 у статус «Пропозиції розглянуто», але замовник має технічну можливість на цьому етапі прикріпити договір.

Висновки

У лотовій (мультилотовій/багатолотовій) закупівлі учасник закупівель може подати як вимогу, так і скаргу. Вимога або скарга може бути подана як щодо всієї процедури закупівлі, так і по конкретному лоту.

Станом на дату написання цієї статті система працює так, що «Призупинено» буде зазначено як на головній сторінці, так і на сторінці кожного лота, навіть за яким скарги не подавались. Це питання наразі в роботі, планується, щоб у подальшому «Призупинено» не відображалось на всіх лотах. Але технічно в замовника є можливість продовжувати проводити кваліфікацію в цей період по лоту, який не оскаржується.

Читайте також: