- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

В оголошенні про оборонну закупівлю була допущена помилка, робити нове? Як видалити оголошення з помилкою?

Питання передплатника порталу:

Відповідь заступниці генерального директора ДП «Прозорро» Наталії Шимко:

Тому державним замовникам, які допустили помилки під час заповнення форми, рекомендуємо оприлюднити нове оголошення, зазначивши в ньому, що це виправлений варіант попереднього. Таку інформацію можна додати, наприклад, в поле «Додаткова інформація (за потреби)».

Нагадуємо, що згідно з пунктом 8 Особливостей № 1275 під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) державний замовник готує оголошення про закупівлю, у якому зазначається інформація згідно з додатком 2, та надсилає його для оприлюднення до ДП «Прозорро» відповідно до пункту 1 частини 3 статті 30 Закону про оборонні закупівлі. Ось приклад оголошення про закупівлю відповідно до Постанови № 1275.

Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 30 Закону про оборонні закупівлі державні замовники (у т. ч. служби державного замовника, військові частини) протягом одного робочого дня до дати розміщення оголошення про закупівлю надсилають таке оголошення для оприлюднення адміністратором електронної системи закупівель на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель та / або в електронній системі закупівель (до ДП Прозорро»).

Публікація таких оголошень здійснюється шляхом заповнення відповідної форми — https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmBEyjFSETJPPQwp0kT5KafLR1QUUSxGBRd6wEfDBm2WWDYA/viewform, а всі оголошення будуть відображатись за цим посиланням.

Важливо, що саме Додатком 2 до Особливостей № 1275 визначено перелік інформації, яка повинна включатись до оголошення, а саме:

  1. Найменування та код згідно з ЄДРПОУ державного замовника, його категорія.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду згідно з Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
  3. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
  4. Орієнтовні кількість та місце поставки товарів або обсяг та місце виконання робіт чи надання послуг (місце поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт може зазначатись як населений пункт або район чи область).
  5. Умови поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт (зокрема, строк, протягом якого необхідно отримати товари, виконати роботи чи отримати послуги).
  6. Умови оплати.
  7. Прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
  8. Інша інформація, яку державний замовник вважає за необхідне включити.

Звертаємо увагу, що Особливості № 1275 не містять вимог стосовно необхідності вказання в оголошенні інформації, зокрема щодо строків подання пропозицій. Крім того, Особливостями № 1275 чітко не визначено строків оприлюднення такого оголошення, тож замовники мають можливість направити таке оголошення як до, так і після укладення договору. Проте не рекомендуємо відтягувати публікацію даного оголошення та надсилати його після затвердження переліків з обсягами закупівель.

Наостанок зауважимо, що ви можете користуватись: