Чи потрібно застосовувати вимоги щодо локалізації в оборонних закупівлях, які здійснюються за постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275? Дізнаємось далі.
На офіційному сайті Мінекономіки оприлюднено питання, суть якого полягає в такому: чи повинні державні замовники, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до Особливостей оборонних закупівель, застосовувати норми локалізації, передбачені частиною 6-1 розділу X Закону про публічні закупівлі?
У відповіді Мінекономіки на запит № 1225/2022 зазначено таке: «Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на ваше звернення міститься в листі Мінекономіки від 22.12.2022 № 3332-05/80870-03».
Так, у цьому листі, зокрема, сказано, що Закон про оборонні закупівлі та Постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеня локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення.
Користуйтесь шпаргалкою з детальним алгоритмом проведення відкритих торгів з аукціоном за Особливостями для оборонних замовників та ще більше роз’яснень від Мінекономіки шукайте в розділі «Книги», а саме в електронній книзі «Консультації Мінекономіки з публічних закупівель»:
Читайте також:
- «Вісімнадцяті зміни до Особливостей набули чинності 17.11.2023»;
- «Порівняльна таблиця дев’ятнадцятих змін до Особливостей № 1178! Медичні закупівлі зазнають змін (upd)»;
- «Двадцяті зміни до Особливостей набули чинності 13.02.2024: порівняльна таблиця»;
- «Двадцять перші зміни до Особливостей: порівняльна таблиця».