- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Дві відповіді на питання щодо лотів у закупівлях

Сьогодні аналізуємо багатолотові закупівлі. Розглянемо, як правильно оголосити відкриті торги, якщо предмет закупівлі потрібен за двома адресами, та чи має право замовник укласти прямий договір по підпункту 6 пункту 13 Особливостей, якщо у багатолотовій закупівлі декілька лотів не відбулось через відсутність учасників. Читайте далі.

Питання передплатника порталу

Відповідь експерта

Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок).

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої–восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

Враховуючи викладене, можна поділити закупівлю на лоти за місцем поставки товару. Місце поставки товару ви можете вказати як у назві лоту, так і в інформації про лот. З практики рекомендуємо, щоб назва у річному плані збігалася з узагальненою назвою в оголошенні. Тому в дужках краще розписувати адреси лотів.

Або також можете провести дві окремі процедури відкритих торгів.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею «Наочний приклад створення лотової закупівлі за допомогою дев’яти кроків». 

Питання передплатника порталу

Відповідь експерта

Тобто, якщо за наслідком багатолотових відкритих торгів певні лоти відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції, замовник може скористатися підпунктом 6 пункту 13 Особливостей та укласти прямий договір про закупівлю по таких лотах.

Приклади обґрунтувань по кожному підпункту пункту 13 Особливостей ви знайдете у матеріалах «Документи для обґрунтування закупівлі згідно з пунктом 13 Особливостей (частина 1)»; «Приклади документів для обґрунтування закупівлі за виключеннями згідно з пунктом 13 Особливостей (частина 2)».

Крокуйте разом з порталом Радник та читайте електронну книгу «Особливості здійснення закупівель на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка допоможе розібратись з усіма тонкощами Особливостей: