- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Мінекономіки про те, чи потрібно завантажувати в систему паперовий звіт про виконання договору

На сайті Уповноваженого органу оприлюднено цікавий запит щодо того, чи потрібно додатково готувати паперовий звіт про виконання договору, наприклад у форматі Word, підписувати цей паперовий звіт і потім сканувати та приєднувати в електронну систему.

Питання до Мінекономіки

Доброго дня! Після закінчення строку договору про закупівлю протягом 20 робочих днів опубліковано звіт на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн шляхом заповнення всієї необхідної інформації згідно з Законом «Про публічні закупівлі» в електронних полях, потім накладено КЕП уповноваженої особи. Після накладення КЕП майданчиком автоматично формується звіт про виконання договору у форматі PDF, який підтверджений КЕП і який можна роздрукувати.

Питання: чи потрібно додатково готувати паперовий звіт про виконання договору у форматі Word, підписувати його у паперовому варіанті, потім сканувати і приєднувати в електронну систему?

Відповідь Мінекономіки

На запит № 166/2022 повідомлено, зокрема, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Зміст звіту про виконання договору про закупівлю визначено статтею 42 Закону.

Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок) затверджено наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082. Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі — вебпортал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.

Згідно з пунктом 3 Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.

При цьому Порядок не містить вимог щодо додаткового розміщення замовником в електронній системі закупівель інформації в іншому форматі, крім договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю, що мають розміщуватися замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF (пункт 15 Положення).

Разом з тим зазначаємо, що, ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.

Тож, законодавчий обовʼязок оприлюднювати паперовий звіт про виконання договору про закупівлю відсутній. Корисною для завантаження є шпаргалка щодо звітування про виконання договору про закупівлю, користуйтесь!

Ще більше роз’яснень від Мінекономіки ви знайдете в розділі «Книги», а саме в електронній книзі «Консультації Мінекономіки з публічних закупівель»: