- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

МЕРТУ оприлюднило інформативний лист стосовно порядку оприлюднення інформації, починаючи з 20.07.2014

17 липня 2014 року Департаментом державних закупівель та державного замовлення на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку України було оприлюднено інформативний лист, в якому повідомляється про порядок переходу роботи веб-порталу Уповноваженого органу на нову схему роботи за трьома основними системами: через безоплатний Веб-сервіс замовника або через платні сервіси Кабінет замовника та Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом. З повним текстом цього листа ви маєте змогу ознайомитися далі.


Органи державної влади, органи місцевого
самоврядування, установи, організації, підприємства
та інші суб’єкти сфери державних закупівель

Щодо порядку оприлюднення інформації
про закупівлі, починаючи з 20.07.2014

Мінекономрозвитку на чисельні звернення замовників щодо зміни порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу з питань державних закупівель (далі — веб-портал) та на підставі інформації, наданої державним підприємством «Зовнішторгвидав України», повідомляє.

Починаючи з 20.07.2014 подання інформації для оприлюднення на веб-порталі буде здійснюватися замовниками трьома способами: на безоплатній основі за допомогою Веб-сервісу замовника та на платній основі — за допомогою Кабінету замовника та Кабінету замовника з електронно-цифровим підписом.

За допомогою безоплатного Веб-сервісу замовника замовники будуть мати можливість подавати всю інформацію, визначену Законами України «Про здійснення державних закупівель» та «Про особливості здійснення закупівель у окремих сферах господарської діяльності», для її оприлюднення на веб-порталі.

Інформація, яка подана замовниками за допомогою безоплатного Веб-сервісу замовника буде оприлюднюватися на веб-порталі на третій робочий день після її подання в електронному вигляді.

Зміст інформації для оприлюднення, яка подана в електронному вигляді не у формі електронних документів відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронний цифровий підпис», підтверджується в письмовому вигляді.

Платні сервіси Кабінет замовника та Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом надаватимуться на договірних засадах виключно у добровільному порядку. З умовами надання цих послуг можна ознайомитися за адресою в мережі Internet: https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/ (головна сторінка веб-порталу, розділ «До уваги»).

У разі виникнення запитань та ускладнень щодо порядку оприлюднення інформації про закупівлі та для отримання відповідних консультацій пропонуємо звертатися до головного редактора державного підприємства «Зовнішторгвидав України» Свиридовського Т. В. за тел. 044-281-42-82.


Одразу варто наголосити, що за інформацією ДП «Зовнішторгвидав» замовники, які обрали безкоштовний Веб-сервіс замовника, будуть поетапно переведені до вищезазначеного Веб-сервісу з 22.07.2014. У зв’язку з технічними та організаційними обмеженнями дане переведення замовників буде здійснюватися в порядку подання ними відповідних заявок (тобто ті замовники, які подали заявки першими, будуть переведені на Веб-сервіс замовника в першу чергу). Протягом двох тижнів планується завершити переведення всіх замовників, які вирішили користуватися Веб-сервісом замовника.

В інформативному листі зазначається, що інформація, подана замовниками за допомогою безоплатного Веб-сервісу, буде оприлюднюватися на веб-порталі на третій робочий день після її подання в електронному вигляді. Проте необхідно ще раз нагадати, що відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України та роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07 липня 2011 року, що на ньому базується, перебіг строків починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної події.

Тобто документи, подані для оприлюднення через Веб-сервіс замовника, будуть розміщені на веб-порталі на четвертий робочий день з урахуванням дати їх подання для оприлюднення.

Також необхідно зауважити, що в подальшому замовник має підтвердити зміст поданої на веб-портал  інформації в письмовому вигляді. На документах з інформацією, що надається для підтвердження в письмовій формі, обов’язково зазначається її вхідний номер, який присвоюється веб-порталом та відображається у квитанції до поданої інформації. Інформація в письмовій формі без зазначення вхідного номера веб-порталу, у зв’язку з обмеженими технічними можливостями веб-порталу, опрацьовуватись не буде.

З метою забезпечення виконання статті 10 Закону та надання можливості замовникові самостійно контролювати надходження письмового підтвердження інформації на веб-порталі буде зазначатися статус інформації «інформацію не підтверджено у письмовій формі». Після надходження письмового підтвердження зазначене нагадування буде зникати.

Веб-сервіс замовника є повністю автоматичною системою, яка виключає опрацювання оператором інформації, поданої замовником. Тому сервісні послуги Підприємства щодо перевірки інформації та термінового розміщення інформації на веб-порталі для користувачів Веб-сервісу замовника будуть неможливими.