Очистити

Увага! Стаття 17 по новому!

Анастасія Маляренко
1161
13 Травня 2020
СПЕЦВИПУСК
1161
13 Травня 2020

До введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» готувалися всі без виключення, однак після введення його в дію, як показує практика, ще не всі замовники перейшли на нові правила роботи.

Так, найчастіше, при складенні тендерної документації, замовники допускаються помилок саме в частині складення вимог ст. 17 Закону, трактуючи норми старої редакції Закону, не враховуючи зміни.

В старій редакції Закону строк протягом якого переможець повинен був надати документи по статті 17 становив 5 днів, в новому ж Законі, відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону, такі документи переможець повинен надати замовнику у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Також новою редакцією Закону передбачено, що переможець повинен надати документи замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Проте, замовники встановлюючи зазначену вимогу в тендерній документації керуються попередньою редакцією Закону. Розглянемо висновок моніторингу закупівлі № UA-2020-04-21-000911-c:

В порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації встановлено вимогу для переможця про надання замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель та у вигляді паперових оригіналів або засвідчених копій згідно законодавства, особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром - «особисто в руки», або поштою цінним листом документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону.

Учасники-переможці також будьте уважні, в частині 6 статті 17 Закону встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.

Отже, будьте уважні, при підготовці до проведення процедури закупівлі, аби не наразити себе на небезпеку.

А щодо застосування вимог ст. 17 в спрощених закупівлях, читайте за посиланням

Наостанок бажаємо всім учасникам та замовникам успіху в вашій нелегкій праці. І, звісно, в цьому вам допоможе редакція журналу «Радник в сфері публічних закупівель» — наші професійні навчання, публікації, поради й консультації.

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Приєднуйся до авторів
load
Реєстрація
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
В особистий кабінет
Вам потрібно авторизуватися!
Якщо ви хочете використовувати можливості сайту на 100% вам потрібно авторизуватися
load
Відновлення паролю
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
Вітаємо!
Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель