- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Як взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем?

Питання передплатника порталу RADNUK.COM.UA:

Відповідь редакції порталу RADNUK.COM.UA:

Користуйтесь прикладом заяви скаржника про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.

Додатково роз’яснимо, що Порядком участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, затвердженим розпорядженням АМКУ від 09.02.2021 № 3-рп, встановлено положення щодо заявлення сторонами оскарження бажання участі в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем.

Відповідно до пунктів 1–5 розділу 2 цього Порядку заява суб’єкта оскарження про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається разом зі скаргою до органу оскарження у формі електронного документа шляхом її завантаження через електронну систему закупівель у строк, встановлений статтею 18 Закону для подання скарги.

Заява замовника про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається до органу оскарження шляхом оприлюднення її через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня із дня внесення скарги електронною системою закупівель до реєстру.

У заяві про участь у засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщенні територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі — Комітет), поданій суб’єктом оскарження або замовником, обов’язково зазначається найменування того територіального відділення, у якому необхідно забезпечити участь заявника в проведенні Колегії.

Питання щодо розгляду заяви про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу вирішується на засіданні Колегії та відображається в рішенні органу оскарження про прийняття скарги до розгляду.

У разі прийняття скарги до розгляду в рішенні обов’язково зазначаються дата та час проведення засідання, а також найменування та місцезнаходження територіальних відділень Комітету, які будуть здійснювати забезпечення організації проведення засідання.

Більш детальну інформацію щодо цього питання читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статті «АМКУ працює! Відмова в задоволенні заяви про розгляд скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем».

Більше важливої інформації про закупівлі під час війни читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі  «Воєнний стан».