- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Чи підпадає під «24 години» виправлення цінової пропозиції?

Андрушівський районний суд Житомирської області, справа № 272/77/21
Постанова від 28.01.2021

Обставини справи

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 06/01/2021/пр вбачається, що за наслідками моніторингу закупівлі, відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ, проведеної замовником, було виявлено порушення законодавства про закупівлі, зокрема невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ОСОБА_2, яка підлягала відхиленню, за період з 17.09.2020 та станом на момент виявлення порушення 19.11.2020, а саме:

Своїми діями ОСОБА_1 порушив вимоги абзацу 3 пункту 1, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, за що передбачена відповідальність згідно з частиною 3 статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Позиція суду

У судовому засіданні особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 свою вину у вчиненому адміністративному правопорушенні визнав повністю, у вчиненому щиро розкаявся, просив суворо не карати.

Частина 3 статті 16414 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за:

Таким чином, аналізуючи всі зібрані у справі докази в їх сукупності, вважаю, що вина особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, повністю та об’єктивно знайшла своє підтвердження в ході судового засідання.

Дії особи, що притягується до адміністративної відповідальності, кваліфікуються за статтею 16414 частини 3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки ОСОБА_1, будучи головою тендерного комітету замовника, порушив законодавство про закупівлі.

Призначаючи адміністративне стягнення за вчинене адміністративне правопорушення, відповідно до частини 2 статті 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення, судом враховується характер вчиненого адміністративного правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, його майновий стан та обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.

Обставиною, що пом’якшує відповідальність порушника відповідно до статті 34 КУпАП, є щире розкаяння винного у вчиненому адміністративному правопорушенні.

Обставин, що обтяжують відповідальність порушника відповідно до статті 35 КУпАП, не встановлено.

Оцінивши обставини вчинення адміністративного правопорушення, особу порушника, вважаю за необхідне призначити ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі тисяча п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто в сумі 25 500,00 грн, та стягнути з нього на користь держави судовий збір у розмірі 454,00 грн.