- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Приклад звернення до Державної аудиторської служби України

Пропонуємо приклад звернення до Державної аудиторської служби України. Детально з порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах можна ознайомитися на порталі RADNUK.COM.UA за посиланням.

Звертатися до аудиторів або ні, учасник вирішує самостійно. Але якщо при проведенні публічних закупівель замовник допускає очевидні правопорушення, звертатися варто. Детальніше — на порталі RADNUK.COM.UA у статті «Чи може учасник звернутися до ДАСУ щодо порушень замовника під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі?».

На сьогодні Державна аудиторська служба України приймає звернення поштою, електронною поштою або через форму звернення на офіційному вебсайті.

Звернення, які не підлягають розгляду

  1. Звернення, не підписане автором, а також  таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає;
  2. Не розглядаються повторні звернення одним і тим самим органом від одного і того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, які подані з перевищенням терміну, визначеного у статті 17 Закону України «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Терміни розгляду звернень громадян

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Приклад звернення до Державної аудиторської служби України

Фірмовий бланк
 
Вих. №
Від

1.Назва територіального відділення Держаудитслужби
 (за місцезнаходженням Заявника)
Адреса
Ел. пошта
Тел.

2.Назва територіального відділення Держаудитслужби
 (за місцезнаходженням Замовника)
Адреса
Ел. пошта
Тел.
 
Звернення
Ми,_____________________ (назва заявника),
 код ЄДРПОУ__________,
 місцезнаходження ____________________________________________,
тел. контактної особи_________________,
ПІБ контактної особи ________________,
ел.пошта____________________,
припускаємо наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо  провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення:
при проведенні ________________________________(форма торгів) у системі електронних закупівель ProZorro замовником __________________________________  на закупівлю — ___________________, предмет закупівлі _______, ідентифікатор закупівлі / оголошення №__________
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги:
 
____________ (заявник) вважає, що замовник вчинив такі порушення_________________(посилання на наявне порушення)
 
Наприклад:
— порушення порядку визначення предмета закупівлі;
 
— несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації;
 
— тендерна документація складена не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
 
— розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»;
 
— ненадання інформації, документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»;
 
— порушення строків розгляду тендерної пропозиції;
 
— придбання товарів, робіт і послуг до / без проведення процедур закупівель / спрощених закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
 
— застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»;
 
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
 
— відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» або не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення);
 
— укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та / або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
 
— внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»;
 
— невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»;
 
 
— порушив строки оприлюднення тендерної документації / інформації (наприклад, оприлюднив оголошення про закупівлю, проте не оприлюднив тендерну документацію).
 
Перелік документів  та  інших  матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-_______________________ у загальному доступі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, (іншими законодавчими актами, якщо потрібно),  
 
ПРОШУ:
1.       Почати моніторинг закупівлі UA_______________.
2.       Призначити та провести перевірку закупівлі UA___________________ .
3.       Перевірити дії посадових осіб __________________ замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4.       Зобов’язати замовника ________________________ здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
5.       Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу.
6.       Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7.       Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
 
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством, та електронною поштою на адресу: _______________.

Посада           підпис / печатка                  ПІБ